Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Min mamma är verkligen underbar. Idag är det första soliga dagen på länge, och vad gör hon då? Jo, åker och städar i lägenheten så att den kan visas för nya hyresgäster direkt efter årsskiftet! :love: Pappa åkte också dit en sväng och har varit och slängt bäddmadrassen. Resårbottnarna vet jag inte vad vi ska göra med, men jag har fått dem av mamma (de stod i huset) när vi flyttade in så hon får bestämma. I och med dagens vända dit är också allt det viktigaste hämtat, resten kan nog vänta tills vi ska flytta. Jag bara hoppas att det löser sig med lägenhet fort så att vi slipper mellanlanda möbler nånstans. Har skrivit under uppsägningen så vi har bara lägenheten januari ut.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det var väldigt opraktiskt av honom att dö just nu, två veckor senare hade ju varit mkt bättre! Rent pappersmässigt alltså.

Annars är det ju bättre att de lever iaf en trettio år till minst.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Oerhört opraktisk tidpunkt! Stress att hinna allt som bör hinnas innan månadsskifte, och det på enbart tre arbetsdagar totalt!

Och jo, några år till hade ju varit bra kan jag tycka. Iaf så vi hade hunnit gifta oss...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*halvt knapplån*

Märkligt, det kom ingen polis hem när jag hittade min pappa död.

För övrigt skickar jag en kram även om jag är okänd för dig. Så ohygglig upplevelse.

Det kom inte heller hem någon polis när min mobo (mosters sambo) ramlade ihop hemma, död, i badrummet.


Ninna!

Till skillnad mot Lurv är jag däremot inte helt okänd för dig. Dock tror jag inte du känner igen nicket.

Har följt tråden lite i det tysta och inte riktigt vetat vilken vinkel jag ska lägga orden med.

Först när jag läste rubriken var jag helt inställd på att det gällde W, att han efter alla år hade gått ur tiden. Jag vet hur mkt han betyder för dig och har alltid gjort.

När det sedan gick upp för mig att det handlade om något helt annat. Wow! Vilken fasa! Vilken mardröm! Det där är ju något som inte ens ska hända. Förlora sin partner och sin pappa.


Ta hand om dig!

//Annika
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

<3 Vet inte riktigt vad jag ska svara mer än att jag saknar dig...

*kl*
Sängarna måste slängas... Men min underbara mamma slet i många timmar i lägenheten idag så nu är den visningsbar! Nu ska det mobiliseras ett gäng hackers som ska försöka ta sig in i elektroniken. Hoppas verkligen att det går, annars är typ alla bilder från Alice första år väck... De finns sparade säkert på flera platser, men då måste man ju komma åt platserna också...

Imorgon kommer det bli en galen dag. Bank och begravningsbyrå och ev bårvisning. Jag vill bara att morgondagen ska vara över redan nu...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Skickar en stor mängd styrka inför morgondagen! Hoppas att du får sova inatt så att du har ork och energi till imorgon.

Kramar
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag vill att du har med dig inför i morgon (läs idag, ser klockan har slagit över) en värme. Inte från mig, eller jo klart du kan ha det men inte vad som var tänkt med dessa rader. Utan en värme från honom.

Tänk dig metaforen "en röd fleece-filt". Ta den röda filten och svep den om dig o känn! Känn den värme, kärlek och styrka den ger dig. Både fysisk, det är ju trots allt en filt men också psykiskt. Psykiskt så sätt att han kommer alltid att finnas oavsett vad som händer nu. Han kommer alltid att finnas inom dig.

Filten i sig är flexibel. Den är töjbar. Den går inte sönder. Man kan gråta i den. Man kan vara fullkomligt hysterisk och rasande i den. Man kan vara tom och trött i den. Man kan känna livet är förbannat j-vla hemskt, liksom att man kan vila i den. Vila i den trygghet den ändå ger.

För var det inte så, rätta mitt minne om jag minns fel, att ni två alltid har vetat om varandra. Att du på något vis alltid har vetat att det skulle bli ni två en dag. Att ni hittade varandra och skapade en "ro". Han finns där.

kram

//Annika - som inte skulle ha varit där hon är idag om hon inte mött dig under den tiden som hon gjorde då för x antal år sedan.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Sitter på banken och väntar nu, läser ditt inlägg och försöker slappna av. Började dagen med att chocka den stackars tjejen som svarade på vattenfall, hon var inte alls beredd på ett sånt samtal. Men jag kan fnissa lite åt det för det är typ sambons humor ;)

Och ja, vår historia började redan 1997 då vi började gymnasiet i parallellklasser och umgicks som vänner. Efter gymnasiet hade vi sporadisk kontakt tills vi blev tillsammans för 5,5 år sedan. Så först och främst var han min vän, kärleken kom senare.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nästan, min mormor och morfar har bott i lägenheten nere i mitten. ;)

*kl*
Vi hade sån tur att de var där nu när vi kom hem från begravningsbyrån så mamma och jag fick komma in och titta! :) Den är bättre än bilderna!! Perstorpsskiva med Virrvarr i köket och fina tapeter och ja, allt var fint! Mamma la ett bud på stående fot (över utgångspriset) så får vi se vad de svarar! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp