Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
super Hoppas den passar!!
Letar själv sadel och det är baske mig inte lätt
Har nog hittat VÅRT nya träns nu
Passar det min lurvas?
Liten dotter med på ett hörn också
Jotack jag har letat i flera år efter en sadel som passar även mig till 100%,
Jag vill ju ha djupt säte med sitpunkten långt fram för mina höfter och bäckenben tycker mer om de.
Samt stoora stöd och det kunde man beställa som tillval på denna sadel=)
Blev du inte nöjd med din make over på sadeln du har?
Jo helt supernöjd, dock vill jag fortfarande ha en sadel med djupt säte vilket inte globusen har.
Så vill ha en till dressyrsadel som passar mig 100% globusen passar mig till 95% bara sätet som inte är djupt nog=)
Antar att du menar att den ska passa dig och hästen till 100% men det vet jag om att du menar ville bara förtydliga det hela.
Men du 100% passform på hästen och 95% för dig är inte dåligt ändå, jag förstår att du stoppade om din Globus för även jag upplever dom som stenhårda. Bra att det blev bättre när du gjorde pm den då har du en bra sadel att rida i tills du hittar en ny.
Också nyfiken på sadeln!! Håller med om dressyrsadlar med djupa säten, så jäkla skönt och stabilt!
kl
det var verkligen helt underbart väder idag!! var ut en sväng med Lokka och busade. Idag hade jag äntligen med mig kameran ut i hagen också kommer bilder senare. Hon har förresten bestämt sig att det är vår nu, så hon fäller för fulla muggar! annars går allt toppen för oss!
Det är nämligen dubbfria vinterdäck till den nya, så jag får kolla reglerna med släp för där har jag dubbat. Alltid är det något att fundera över.