Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog främst hennes spändhet som stället till det, enligt min analys Och som vanligt, andra kanske tänker annorlunda
Köp en två eller tre år gammal bil så slipper du den allra brantaste värdeminskningen. (Min pappa, bilmek, skulle nog avsäga sig faderslapet om jag köpte mig en ny bil )Kontant säger jag, som är uppvuxen med att det är det bästa i längden
Låt nu bli att hacka på Niela, hon tycker o tänker som hon vill, så acceptera det o låt henne göra det! Hon har islandshäst och har all rätt i världen att skriva om J oavsett om hon väljer att tölta eller inte! Så släpp det! Det börjar ju likna dagisnivå igen!
Jag har en islandshäst där vi valt att inte tölta, jag har inte mindre rätt att uppdatera om honom för det! Det samma gäller väl alla?
Å den är jag nyfiken på
Snälla uppdatera när ni provat och jättegärna bilder också ( om du orkar och kan )
Jag har en stark 4 gångare som gärna slår över i trav om jag kräver för mycket i tölten. Jag har fått instruktioner att inte ta tölt från traven eller trav från tölten, allt för att särskilja dem så mycket det går. Traven är fortfarande fin med sväv osv. Ser att du tänker tvärtom, förklara gärna