Fånga spontana bugningar, använd target för att få fram det i träning!
Framtasstarget då eller? Hon bjöd på buganden några gånger idag när vi lekte med fotboll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fånga spontana bugningar, använd target för att få fram det i träning!
Framtasstarget då eller? Hon bjöd på buganden några gånger idag när vi lekte med fotboll.
Om det behövs så ja en isolerande target för (fram)tassarna, sedan en targetpinne (eller liknande för att föra ner-och-bak. Skulle gärna visa men pallar inte att kolla igenom filmerna för att se om jag har någon på det tricket just nu. (Och kan ju inte sno ihop någon ny.) Hoppas förklaringen är begriplig...
Funderar också på att shejpa fram det. Hon bjöd på det själv några gånger idag när vi busade med fotbollen.
Tror inte jag kan använda mig av hennes lägganden men ska kolla.
Förstår absolut att du inte pallar att koll igenom filmerna just nu.
Med ner-och-bak menar du med framkroppen då? Tror inte jag tänkt på bak men det stämmer nog att det blir så.
Puttar upp den här tråden! Är det någon som fortfarande tränar? Har blivit sugen på att försöka få ihop ett freestyle program med min ena hund. Tycker att det är svårt att veta på vilken nivå man ska lägga det när det är så fritt. Har Youtubat en del och tycker att det ser så kul ut. Hon kan en del trick men är det någon som har tips på hur man lär in backa? Hon gör det av sig själv när hon vill att man ska kasta en leksak men när jag försöker lära in det så sitt bäckar hon, alltså hoppat bakåt och sätter sig mellan. Så är det någon som har något bra tips?
Puttar upp den här tråden! Är det någon som fortfarande tränar? Har blivit sugen på att försöka få ihop ett freestyle program med min ena hund. Tycker att det är svårt att veta på vilken nivå man ska lägga det när det är så fritt. Har Youtubat en del och tycker att det ser så kul ut. Hon kan en del trick men är det någon som har tips på hur man lär in backa? Hon gör det av sig själv när hon vill att man ska kasta en leksak men när jag försöker lära in det så sitt bäckar hon, alltså hoppat bakåt och sätter sig mellan. Så är det någon som har något bra tips?
Så kul! Lycka till!Jag började träna Htm i höstas, har nu ett färdigt program och anmält mig till min första tävling
Puttar upp dem här tråden igen.
Vi har under sommaren fått tre godkända starter i klass 1 (heelwork) och tränar nu mot klass 2. Programmet är klart och idag testade vi hela. Det går ihop ganska bra, men mycket detaljer kvar att slipa på. Siktar på eventuell start i mars.