Jag hoppas inte jag fastnar i det här med minus och pluströsten ikväll, har lite svårt att tänka ut hur det blir. Men ikväll kommer alltså en synlig röst vara fejk. Frågan är vilken Och hur vi kan göra för att ulvarna inte ska styra. Jag kommer vara på gymmet ikväll och är rädd att missa viktiga saker som kommer upp. Lättare att läsa än att skriva. Misstänker att lyan kommer försöka hitta bra teorier som "alla" lätt kan hänga på.
Men du och jag verkar vara överens om att Gabby är åt godare hållet?
Vad säger du om mina inlägg igår för att samla rösterna mer så inte ulvarna skulle kunna styra? Har du avstyrt mig lite?Jag skulle säkert kunna vara fårulv teoretiskt, men det finns ju fler som skulle kunna vara det. Något annat konkret som gör mig skum? Vet att jag brukar uppfattas som lite skum eftersom jag kan vara lite hastig och lite otydlig . Misstänker också att det är därför jag inte är käkad, jag skulle nog ganska lätt kunna vara en som går att samla misstankar emot och röstas ut i en lynch.
Jag tror också det är bra att samla rösterna
Du är inte avskriven -tyvärr Men du ligger iaf inte i topp på min lista just nu.