Den perfekta träningsväskan

kolblakkur

Trådstartare
Har kollat runt bland träningsväskor att ha runt midjan, men inte riktigt funnit vad jag söker. Jag vill kunna ha med mig hundbajspåsar, en överfallsspray och ordenligt med godis/mat. Stort plus om även mobiltelefonen får plats. Jag vill inte att allt ska blandas i samma ficka. Finns det någon väska som möter mina behov?

Jag älskar min addpocket! Det är ficka med dragkedja in mot kroppen där jag har mobil i ena och nycklar i andra, sen har jag godis och bajspåsar i de stora fickorna.
hoftbild5.jpg

Jag köpte en på XXL, en stor rejäl med många enskilda fack, och ett eller två nätade på utsidan för flaska. Finns även mindre plattare fack på själva midjebandet. Ska försöka komma ihåg att fota den under dagen, den ligger i bilen. Men den är köpt på XXL.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 790
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg