Han bara provsmakade höet, sen blev det gräs istället han är faktiskt inte speciellt glupsk av sig, vet knappt hur man äter kraftfoder..Är det verkligen en fjording när han äter hö istället för gräs?
Grattis och välkommen i gänget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han bara provsmakade höet, sen blev det gräs istället han är faktiskt inte speciellt glupsk av sig, vet knappt hur man äter kraftfoder..Är det verkligen en fjording när han äter hö istället för gräs?
Grattis och välkommen i gänget.
Sådär allmän fråga bara - hur ofta klipper ni manen på era fjordingar så den hålls snygg? Tror att Tintins man är rätt nyklippt men jag vill ju att han ska fortsätta ha lika fin man
Sådär allmän fråga bara - hur ofta klipper ni manen på era fjordingar så den hålls snygg? Tror att Tintins man är rätt nyklippt men jag vill ju att han ska fortsätta ha lika fin man
Jag klipper varje månad. Det går fortfarande hyfsat att klippa varannan, men det är lika bra att göra det lite och ofta.
Var med i en utmaning om längsta ståndmanen och då var Ariel oklippt i tre månader utan att det svajade farligt. Men jag har (numera) ganska smala manar på mina.
Du är bra på att klippa manar. Så snygg som Reggie var när han kom hit, har han inte varit i manen sedan dess.
Fast det är klart: jag är ohjälpligt "efter" och är för dålig på att hålla efter. Jag behöver en ny sax eller så behöver jag få min gamla slipad, det gör ju också sitt till för att resultatet ska bli "sådär".
Tack! Saxen är superviktig, precis som @Efwa har jag en fiskars. De är bäst!
Sedan har jag ju tränat sedan -94 på att klippa man. Reggies är inte så lätt att få till heller, då han hade (har?) bred man med ganska mjuka strån.
Tack! Saxen är superviktig, precis som @Efwa har jag en fiskars. De är bäst!
Sedan har jag ju tränat sedan -94 på att klippa man. Reggies är inte så lätt att få till heller, då han hade (har?) bred man med ganska mjuka strån.
Inte mätt honom men knappast så stor som 144.Alltså Ricky gör inget annat än äter och sover... Trots bra bete är han lite tunn. Tror att han lagt in en växtspurt...
@kryddelydd vet du hur stor Reggie är nu? För han var ju alltid högre än Ricky när jag mätte dem...
Tippar på att han är iaf 144 cm nu, dvs redan högre än sin mor. Tur jag har tagit det lugnt med honom...