Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa vecka får jag börja trav med min älskling, Är tråkigt att bara skritta.
Men en fråga:
Hur gör ni för att hålla era fjordingar smala?
Får kommentar varje gång man är hos veterinären att hon är för tjock.
Jag skulle lika gärna vilja fråga hur i all världen man bär sig åt för att få hästarna feta -.men det är en vanlig företeelse bland kallblodiga raser så jag inser att det tydligen inte är svårt
Jag skulle lika gärna vilja fråga hur i all världen man bär sig åt för att få hästarna feta -.men det är en vanlig företeelse bland kallblodiga raser så jag inser att det tydligen inte är svårt
Som uppstallad kan jag tyvärr inte välja mängd och grovfoder själv. Min står på ca 8kg grovfoder om dagen plus lite betfor. :
Hej fjordfolk. Ni kanske redan diskuterat detta i någon tråd, jag har hängt med rätt bra men kan säkert ha missat ett och annat inlägg. Har ni någon koll på hur bra viktmåttband stämmer med fjordhästars riktiga vikt? Har läst i andra trådar och ser att många tycker att måttbanden stämmer på "standardhästen", dvs. halvblod av genomsnittsmått, typ, men inte på andra sorters hästar.
Vad säger ni, kan man lita på att måttbandet stämmer någotsånär eller ska man endast använda det för egna jämförelser över tid?