lizan
Moderator
Och där rök det sista höet. Undrar om det är nån instinkt för att bädda, kanske så ungen ska falla mjukare????
Nää, det har de inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och där rök det sista höet. Undrar om det är nån instinkt för att bädda, kanske så ungen ska falla mjukare????
Tack, @lizan !Nää, det har de inte.
Ja, hon har hållit på och fisigt hur länge som helst..Nu äter hon igen... tror det som ser ut som värkar bara är som hon fiser
Lääääääääääääääääääääääänge....Ja, hon har hållit på och fisigt hur länge som helst..
Jag har inte kollat på några dagar och var helt säker på att jag missat, men nejdå. Hur fan länge ska man vänta på den där ungen egentligen??
Det är en gasbebis. Dräktighetstid ca 3 år...Ja, hon har hållit på och fisigt hur länge som helst..
Jag har inte kollat på några dagar och var helt säker på att jag missat, men nejdå. Hur fan länge ska man vänta på den där ungen egentligen??
Men alltså...
212 270 (enligt youtubestatistiken) tittar live på en giraff som står i ett hörn och sover, just nu...
Man börjar ju undra...
Ja, hon gör det ibland? Hon ska väl vila lite?Nu la hon sig ner!
Ja, hon gör det ibland? Hon ska väl vila lite?
Nä, det är verkligen faschinerande att naturen gjort det så svårt för en av sina skapelser..Det såg otroligt bökigt ut! Jag har nog aldrig sett en giraff lägga sig ner förut.
Ok, erkänner.
Jag hade fel.
Dörren öppnas då och då men hon väljer att stanna inne.Är hon alltid inne?