Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Takire upplever att det faktiskt är en hel del friare än lydnaden som är otroligt mycket petigt finlir . I rallylydnad får man ju visa med både handtecken och röst och man får prata med sin hund genom hela banan.
Är det just pga "petigt finlir" som du tvekar kring rallylydnaden, eller är det något annat?Ikväll var Frej och jag på sista passet på inkallningskursen vi har gått. Har knappast någon perfekt inkallning, men vi har fått bra tips och övningar så det är bara att träna vidare .
Funderar på att anmäla oss till en rallylydnadskurs som börjar om en vecka men litar inte riktigt på att rallylydnad verkligen är en rolig sport .
Så bra att det äntligen blivit operation för dig! Hoppas att allt går bra med läkningen nu, och att du får riktigt bra smärtstillandeÄr nyopererad med halva knät utbytt nu. Ligger i sjukhussängen och funderar på hur lång tid det kommer ta att kunna gå en riktig hundpromenad igen det kommer ta lång tid att kunna gå med alla 3 tokarna samtidigt i alla fall då dom gärna blir lite dragiga då och får extra bråttom. Jaja, en dag i taget sen. Tur jag har trädgård även om den är liten - ett löpband åt den mest aktiva - och rejält med noseworkgrejer...
Just nu är jag glad över att kunna gå från sängen till toan - satans ont gör det nåja, några månader är kort tid i jämförelse med många hundår om några månader kommer livet vara så mycket roligare än förut
Frej har blivit adventskalenderhund
Visa bifogad fil 37908
Det första tokfransen gjorde när jag lade ner kalendern för att ta kort var att kliva upp på den med blöta smutsiga tassar . (Till hans försvar: han trodde nog att det var själva poängen. Lägger matte något på golvet brukar det vara till att kliva i eller kliva på.)
Är hemma nu. Satans ont men med rejäla smärtisar. Nu jobba för att återfå rörlighet och bli smärtfri just nu rätt bedrövligt, men det är inte konstigtSå bra att det äntligen blivit operation för dig! Hoppas att allt går bra med läkningen nu, och att du får riktigt bra smärtstillande