Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ser så glad ut! Är glad att ni hittat något ni kan hitta på tillsammans som båda verkar gilla..Fina L
Får försöka be någon ta lite kort på oss någon dag. Väldigt söt häst du har där i alla fall! Det ser ut som om han verkligen gillar att bli kördHan ser jättefin ut. Ridbilder efterlyses.
Ja, det vore jättekul att se bilder! Hoppade lite med mitt förra varmblodssto.Var med i några klubbhoppningar (dock högst 70 cm) och hon tyckte det var jättekul, men det gick lite väl fort i svängarna iblandJag hoppar med min ..inga höjder direkt men iaf.
Ska hoppa imorgon och jag ska se om det blir några bra bilder på oss.
Hon blir som en jakthund som får syn på ett byte när hon ska hoppa.
Det stämmer
Ja,vi får se hur det går,vi tar det lugnt,och njuter av tiden vi har tillsammans nu. Han är underbar att rida nu, allt lossnade efter hans tillfrisknande och pausen vi fick pga det!
Fin din nya
Rolig tid att lära känna varandra!
Känns som att de flesta av oss är "dressyrnördar"? Är det så eller är det någon där ute som hoppar lite mer med sin ridtravare? Vore kul att veta bara
Jag ska hoppa cavaletti/bom på marken på en klubbtävling om ett par veckor.Känns som att de flesta av oss är "dressyrnördar"? Är det så eller är det någon där ute som hoppar lite mer med sin ridtravare? Vore kul att veta bara
Åh va kul! Är det första gången ni ställer upp i en tävling? Även om det bara är bommar så är det ju en bra erfarenhet Hoppas det går bra!Jag ska hoppa cavaletti/bom på marken på en klubbtävling om ett par veckor.
Ah, har faktiskt velat testa att tävla i distans någon gång! Ser du många ridtravare ute på distanstävlingarna? Känns som om distans är något för travarna för de är ju oftast väldigt uthålliga!Vi är distansare vi