Ja, så lätt att de fastnar Min förra hunds uppfödare hade en hund med halsband på som hängde sig och avled.Ja, då är det ju inga problem
Man har ju hört skräckhistorier om hundar som hängt sig i täcken och annat, i oövervakade hundgårdar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, så lätt att de fastnar Min förra hunds uppfödare hade en hund med halsband på som hängde sig och avled.Ja, då är det ju inga problem
Man har ju hört skräckhistorier om hundar som hängt sig i täcken och annat, i oövervakade hundgårdar
Ja, så lätt att de fastnar Min förra hunds uppfödare hade en hund med halsband på som hängde sig och avled.
Använder back on track nättäcke för när det är pausa under träningen, när Ascot sitter i bilen samt efter träning. Gillar träcket skarpt . För vår del är det ett plus att täcket är tunnare.Någon som har tips på ett värmetäcke?
Har tänkt att använda det i samband med träning när han behöver vänta i bilen och i hundgården. En viss herre tycker bättre om att ligga på snön än att gå in i hundkojan, skulle lugna min själ en aning om jag visste att han i alla fall hade täcke på sig. Gärna något som finns i vanliga djurbutiker, för jag kan inte planera och behöver det på torsdag Visa bifogad fil 26547Qain ber vädjande om råd så hans matte slipper oroa sig över hans välbefinnande.
HD-röntgen under löp? Andra dagen in i löpet mer exakt. Ris eller ros?
Jag vet några stycken i min ras som HD-röntgat under löp. Alla med fritt resultat. Jag röntgade min tik mellan löp mest för att tiden passade mig bäst.HD-röntgen under löp? Andra dagen in i löpet mer exakt. Ris eller ros?
Vår klinik rekommenderar att man inte gör det under löp. Vi fick skjuta upp Jarlas pga det. Det var nått om att höfterna kunde vara slappare.
Hur mycket det ligger i det låter jag vara osagt men vi gjorde som kliniken tyckte och avvaktade 2 mån.
Jag vet några stycken i min ras som HD-röntgat under löp. Alla med fritt resultat. Jag röntgade min tik mellan löp mest för att tiden passade mig bäst.
Ska ringa vet imorgon och höra vad dom säger! Så olägligt!
Grattis fina favoritaussienIdag är det ingen vanlig dag, för idag är det Tinjas födelsedag!
Fyra år blir hon och det firar vi med att banta
Har inte förstått varför hon går upp i vikt när hon rör sig så mycket och får minimimåttet med mat, visar sig att hon smugit och snott tonårsskruttans mat när denne tar en paus i ätandet
Tjockis. Så nu blir det separat ätande och morotsutfyllnad till Tinja tills hon gått ner i vikt och unghunden äter upp all sin mat på en gång igen
Har äntligen fått Nanos papper efter en halv evighet, typiskt nog är det fel färg på stamtavlan red merle istället för blue merle och dessutom tog uppfödaren sig friheten att ändra namnet utan heads up . Namnet spelar väl mindre roll men lite surt med att hon är reggad i fel färg (hon och hälften av kullsyskonen).
Det är inte så att ni har fått någon annan av valparnas papper? Tänker om både färg och namn är fel