Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg det på facebook. STORT GRATTIS!!I dag kom ett Korningsdiplom från SKK gällade Mamma Mu för de avkommor efter henne som är korade. Jättekul! Nästa år kommer ett nytt då Calibra ska koras i höst.
Det finns några avkommor till som bara har gjort halva korningen, dvs exteriören eller MT. För de med bara exteriör är det försent men de andra kan få titeln om de bara klarar en exteriörbeskrivning
Såg det på facebook. STORT GRATTIS!!
Pass till hund - om det utfärdas, gäller det för alltid då? Ska röntga och vaccinera snart, kanske borde ha bokat för ett pass också när vi ändå håller på. Men jag vet inte när vi kommer att använda det.
Ja det gör det.
Avundsjuk. Har ärligt aldrig i hela mitt 54-åriga liv sett en vintervit hare bara dom som fortsätter vara bruna året runt fast dom är rätt coola dom med - och storaI morse hade vi en smula vardagsspänning på promenaden. Vi såg en stor hare som var så fin i sin vita päls. Frej var nästan lite halvskraj för den . Förresten var haren nästan lika stor som honom. Vi stod och tittade på den en liten stund, tillräckligt nära för att jag skulle se de svarta öronspetsarna i ljuset från gatlyktorna. Ingen räddhare precis!
"Spänning" nummer två var en rådjursskank som låg så gott som mitt i stan utanför en kebabrestaurang. Någon som lagt viltspår mitt i stan . Serverar kebabhaket rådjurskött? Har lite svårt att tro att de tar in just skankar med klöv och päls och allt, men vad vet jag .
Vi har eventuellt plats på nosework fortsättningskurs som börjar på söndag. Det blir kul i så fall . Frej älskar visserligen att gå på rehab, men jag som matte tycker att det kunde vara kul med aktiviteter som sker utanför djursjukhuset, aktiviteter som vi gör bara för skoj skull!
Visst är dom,min var både tung o 9x3m men in kom den även om vi använde 2 extra maskiner senare för att flytta den igenBaracken är hemma! Efter strul där lyftöglan gick sönder vid lyft så en stolpe flög genom golvet på baracken. Nåja, jag är nöjd att den är hemma! Och vad sjukt duktiga de är på att backa, yrkeschaufförerna..det var inte många cm tillgodo i vårt grindhål där den skulle igenom, men allt är helt!
Baracken är hemma! Efter strul där lyftöglan gick sönder vid lyft så en stolpe flög genom golvet på baracken. Nåja, jag är nöjd att den är hemma! Och vad sjukt duktiga de är på att backa, yrkeschaufförerna..det var inte många cm tillgodo i vårt grindhål där den skulle igenom, men allt är helt!
Så här kan det se ut när man vill byta plats på denVisst är dom,min var både tung o 9x3m men in kom den även om vi använde 2 extra maskiner senare för att flytta den igen
Min är också den storleken, å högre än en "vanlig". Vi behöver ju inte höjden riktigt men skitsamma Vi hittade den typ 3,5 mil hemifrån, så trots hålet i golvet som blev så känns det super!Visst är dom,min var både tung o 9x3m men in kom den även om vi använde 2 extra maskiner senare för att flytta den igen
Så hemskt.Ibland blir jag så ledsen.
Lyssnade när två tjejer pratade om den enes hund. En chihuahua som var så enkel, den behöver aldrig gå ut, räcker att de har dörren öppen till altanen så går den ut och gör sina behov där. Ej trädgård, bara altan. Promenader behöver den inte, hon gick någon liten promenad någon gång ibland bara.
Varför har man hund då?
Jag ville bara skrika rätt ut
Avundsjuk. Har ärligt aldrig i hela mitt 54-åriga liv sett en vintervit hare bara dom som fortsätter vara bruna året runt fast dom är rätt coola dom med - och stora