Haha skönt att höra att det inte bara är jag som lever ett liv utan tvDet gör inte jag heller, så jag lånar morsans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha skönt att höra att det inte bara är jag som lever ett liv utan tvDet gör inte jag heller, så jag lånar morsans
Men Svansson Hoppas magen håller!Jag hatar min hund just nu - han har alltid låtit bli allt som står på bordet min inte idag!
Trodde han gått och lagt sig för det var tyat, men så hördes ett brak och jag rusar till vardagsrummet. Där hittar jag mind hund, en plåtbricka på golvet samt ett tomrum där det borde varit skumtomtefudge. God jul till mig liksom!
Men eller hur?! Dom måste varit otroligt goda (vad vet jag, jag fick ju aldrig smaka ) som fick honom att stjäla från bordet!Men Svensson Hoppas magen håller!
Tur att det inte vad choklad iafMen eller hur?! Dom måste varit otroligt goda (vad vet jag, jag fick ju aldrig smaka ) som fick honom att stjäla från bordet!
Haha ja! En får vara glad för det lillaTur att det inte vad choklad iaf
Blöh. Aysu börjar få vit päls i ansiktet. Jag vill inte att hon ska bli gammal
Aysu är ju ändå 7 år nu... Så väldigt olika hur gamla salukis blir. Vissa blir bara 9... Fast å andra sidan, de flesta i Aysus linjer har blivit 13-14år, så om bara hennes knä får fungera så har hon förhoppningsvis halva livet kvar. Och på 7 år hinner man ju hitta på massor av roligheter!Mamma Mu blev grånos redan runt 3-årsåldern