Undrar vemDet är en av mina hundar som vill ha all uppmärksamhet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vemDet är en av mina hundar som vill ha all uppmärksamhet..
Bästa är väl antingen kommunen som borde ha koll på eftersöksjägarna som rings ut eller polisen så sköter dem det.Inte hund men tänkte att det nog finns personer som vet här. Haltande rådjur? När och i så fall vem man ringer om man ser haltande rådjur? Detta gäller i ett villaområde.
Inte hund men tänkte att det nog finns personer som vet här. Haltande rådjur? När och i så fall vem man ringer om man ser haltande rådjur? Detta gäller i ett villaområde.
Som den slättboende skåning jag är så Ska det mer än en klass 1 - 2 storm för att hindra mig från att sovaHar det stormat hos er? Jag har knappt sovit då det blåst (blåser) som sjutton här. Kom inte ens till jobbet då det låg träd över alla vägar ut från mitt område... Ser ut som plockepinn Hundarna tar det med ro, sover sig igenom stormen!
Som den slättboende skåning jag är så Ska det mer än en klass 1 - 2 storm för att hindra mig från att sova
Ja, det är väl mildare här uppe men blåste ordentligt och när jag gick ut nu så hade snösläden kastats iväg!Har det stormat hos er? Jag har knappt sovit då det blåst (blåser) som sjutton här. Kom inte ens till jobbet då det låg träd över alla vägar ut från mitt område... Ser ut som plockepinn Hundarna tar det med ro, sover sig igenom stormen!
Bästa är väl antingen kommunen som borde ha koll på eftersöksjägarna som rings ut eller polisen så sköter dem det.
Tack för svar! Har meddelat närpolisen.Ring polisen, det har kanske varit en viltolycka i närheten.
Sån milsvid skillnad i utseende det är mellan henne och HelgaRäcerråttan Jarla är här på kollo i ett par veckor. Vi har varit ut i solen här på dagen och promenerat och gjort ett gäng uppletande. Jäkla rolig hund det här
Sån milsvid skillnad i utseende det är mellan henne och Helga
Fint att få se lilla parabolörat här på forumet också! Är svag för hela flocken Voff med Skägg, Mu och Helga, men det är något med bilder på J som alltid får mig att småleRäcerråttan Jarla är här på kollo i ett par veckor. Vi har varit ut i solen här på dagen och promenerat och gjort ett gäng uppletande. Jäkla rolig hund det här
Fint att få se lilla parabolörat här på forumet också! Är svag för hela flocken Voff med Skägg, Mu och Helga, men det är något med bilder på J som alltid får mig att småle
ÅåhhHaha, det första sonen sa när hon kom igår var " Öronen är fortfarande förstora. Vilken tur!"
Han och J har hängt hela tiden sen dess. Hon har alltid varit hans favvo