Jag delade rum med min lillasyster och min storebror tills jag var c:a tio. Min bror var knappt två år äldre och jag tror det är en ganska bra ålder att få egna rum i.

Min systerdotter (född 2004) delade rum med sin bror (född 2009). De delade förvisso på en hel vind men rummen var på ena sidan, tekniskt sätt skulle man kunnat göra 2 rum men de delade av med bokhyllor istället. Det funkade finfint. Nu bor de i ett större hus och har egna rum (även om systerdottern bor som inneboende hos en i en stad på fastlandet pga studier).

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 272
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka