Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Var inne och kikade i Kivra men ingenting. Jag vill veta nuuuuu!
Jag brukar alltid vara sist det är ett problem pga orimligt nyfikenBörjade ny anställning i maj förra året med en rejäl löneökning så vet inte riktigt hur det kommer bli i år. Har dock ränteavdrag så det brukar bli mellan 6000-8000 kr in. Får se vad det blir, har ej fått något ännu. Brukar aldrig vara bland de första som får.
Nu är det dags! Jag väntar ivrigt på att den ska landa i Kivra. Någon här som redan hunnit få sin?
Hur tror ni det ser ut för er i år? Senaste två åren har jag fått betala tillbaka några hundralappar, trots att jag har bl.a. huslån. I år har jag ingen aning så det kan sluta hur som helst.
Det går automatiskt om man ger minst 200 kr/gång till nån organisation som är godkänd av skatteverket. Fast tror det finns nåt tak. Du behöver inte göra nåt, de gör avdraget automatiskt, är jag rätt säker på.Jag ser fram emot att se hur deklarationen ser ut med tanke på att jag fick ett mejl från Röda korset om att de skickat in uppgifter till skatteverket och därför kan jag göra något slags avdrag? Fattar ingenting, men gissar att det syns på deklarationen. Är nästan hundra på att jag skänkt förr, men minns inte att jag fått ett sånt mejl förr.