Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså... att vara KK är ju helt ok om det är det man vill ha. Men han kunde ju bara sagt något i stil med "Oj vad tråkigt, hoppas du mår bättre snart". Inte lägga en beställning inför helgen :meh:

De bra KK jag haft har jag brytt mig om och vice versa även om ingen ville ha förhållandebiten. Dvs man beter sig som en människa med normalhyfs.

Ja eller hur. Tror han att jag ska må bra och vilja ligga med honom så fort han knäpper med fingrarna?
Nä, får nog leta rätt på en vettigare KK som visar ömsesidig respekt.

Promenadträff med ny match imorgon förmiddag :) Inte chattat superlänge, men verkar sympatisk och har en trevlig presentation. Har redan en satt sluttid (som kan skjutas på då jag tänkte fel :angel: ) då jag ska iväg efter, och det tycker jag kan vara rätt skönt på första träffen :)

Wish me luck!

Promenadträff med ny match imorgon förmiddag :) Inte chattat superlänge, men verkar sympatisk och har en trevlig presentation. Har redan en satt sluttid (som kan skjutas på då jag tänkte fel :angel: ) då jag ska iväg efter, och det tycker jag kan vara rätt skönt på första träffen :)

Wish me luck!
Lycka till!!

Wish me luck!
Hoppas det går bra :).
Tror på att ha en begränsad tid man ses första gången, jag känner iaf mindre press då ifall man skulle känna att man inte klickar. Har man trevligt är det ju bara att ses igen :).

Hoppas det går bra :).
Tror på att ha en begränsad tid man ses första gången, jag känner iaf mindre press då ifall man skulle känna att man inte klickar. Har man trevligt är det ju bara att ses igen :).
Precis! Det är fördelen med att ha djur, man har alltid nått att skylla på :angel: Och jag tycker om att inte ha för långa första dejter, även om det är någon jag vill träffa igen, för andra dejten ger alltid en annan känsla då man redan känner varandra lite :p

Precis! Det är fördelen med att ha djur, man har alltid nått att skylla på :angel: Och jag tycker om att inte ha för långa första dejter, även om det är någon jag vill träffa igen, för andra dejten ger alltid en annan känsla då man redan känner varandra lite :p
Hehe jag har inte djur, men brukar hitta på en ursäkt ändå, är det vardag kan man ju alltid köra med att man måste hemma och äta och fixa inför jobbdag :p .
Jag ogillar därför dejter som är att gå och dricka öl eller liknande en fredag/lördag kväll. Känns ganska konstigt att då ha planerat in något efter.

Har inte varit på dejt med någon från en app sedan början av januari, men får flashbacks från när jag varit på promenaddejt och valt en för lång slinga och sen insett att man inte klickar och inte har så mycket att prata om. Jobbig situation tycker jag.

Har haft en liten paus från buke och dejting då det kom ikapp mig lite att jag kanske inte mådde så bra som jag trodde.
Nu mår jag bättre och känner ingen lust alls för att återförenas med mitt ex! Kände att jag nog var tvungen att komma över honom innan jag kan ge dejting en chans :)

Haft badoo ett tag och träffade en trevlig man men där det inte klickade riktigt. Lite för tyst och försiktig för min smak.
Sen har jag väl känt att jag gärna vill ha sex :angel:
Så jag hitta en kille som kändes som en fuckboy (fördommar) åkte till han i tisdags, vi kan kalla han Gangstern (tatueringar mm) Han var jättegullig och jag blev nervös. Vi skrattade mycket men sen fick jag nån panik o åkte hem efter typ 2 timmar. Han sa att de va lugnt o han gjorde inget fel. De är väl mina egna erfarenheter som spökar.
Bad iaf om ursäkt igår och fick en fråga om jag ville ses igen ”så ska jag göra allt för att du ska känna dig trygg och inte nervös” Lite gulligt :D
Så jag tänker nog träffa han igen.

Jag har följt er andra lite även om jag inte varit aktiv:heart

Proemnaddejten var trevlig :) Bra matchning ”på pappret” men kände inget superklick. Var dock distraherad av att jag hade hunden med, plus lite nervös inför tävling i eftermiddag, så ger det gärna en chans till om han vill :) Vi nämnde inget om det när vi skiljdes åt, men jag hör av mig ikväll om inte han hinner före är tanken :p

Här händer det grejer! 🙈😅

Har ju haft tre snickare hos mig hela veckan för fönsterbyte, och eftersom jag har varit hemma och ledig så har det ju blivit så att jag snackat en del med dom. Skitroliga och trevliga! Dom drog igång i måndags och blev klara igår. Var spec en som var 👌🏻, och jag har smygtittat lite extra på honom såklart.

Igår så var hunden jättedålig så höll på att dividera med veterinär och försäkringsbolag fram och tillbaka nästan hela tiden dom var här och gjorde klart, så blev inte så mycket snack och skoj igår, men när jag väl kommer ifrån veterinären så ser jag att jag bl.a. har ett sms från okänt nummer, jag tänker inte på det utan lägger undan mobilen och kör hem då jag blev ganska ställd av diagnosen hunden fick...

Väl hemma så går jag igenom allt på telefonen, var många som hade skrivit och frågat hur det hade gått med hunden och sånt, sen läser jag sms:et, och det var från han! 🙈🙌🏻😅 Inte något särkilt allt egentligen, utan han hade glömt säga att dom hade spillt lite fogskum på dörrmattan och att dom såklart ersätter mig med en ny, att det var bara att höra av sig. Först tänkte jag bara att det var väll det han ville, men sen började jag fundera varför han ens hör av sig om sånt en fredagkväll, ett par timmar efter att han slutat jobbet?

Jag svarade att det var då ingen fara, utan den mattan var ju slut endå och var endå dags att köpa nytt. Då svarade han att det är bara att jag hör av mig om jag ångrar mig, och att det är nästan omöjligt att få bort skummet. Svarade igen att det är jättelugnt, och tackade för allt under veckan och att jag blev supernöjd, sen började vi prata rent allmänt bara, och jag skrev väll typ ”synd att hunden blev dålig bara sista dagen, hade tänkt fixat något fika till er som tack för allt” och han svarade ”Du får bjuda på fika en annan gång kanske? 😉” Svarade att det gör jag jättegärna och fick då ett ”Vad kul! 😊 Vi kanske kan styra upp något nästa vecka?”

Så ja! Haha! 🤷🏻‍♀️😂 Han kanske känt att jag smygtittat på han, och kanske kanske vi behöll blicken lite för länge när vi pratade, och han var definitivt den jag pratade mest med av alla tre. Han är riktigt fin att vila ögonen på, men jag vet inte. Usch, blir så nervös! 😅

Jag har ju iiiiingen aning vad han tänker och tycker, men vi har då fortsatt smsa i dag. Han tyckte jag skulle hänga med och provskjuta någon dag, så det plus att han vill ta en fika är ju ganska positivt? Sen om han bara är trevlig, eller bara vill ligga, eller vill ha en dejt har jag ingen aning om! 😂

Men det är det jag har sagt, tinder är verkligen ingenting för mig, utan ska jag träffa någon så lär det typ komma någon och knacka på dörren. Vilket han bokstavligt talat gjorde! 🤷🏻‍♀️😂😂😂😂

Här händer det grejer! 🙈😅

Har ju haft tre snickare hos mig hela veckan för fönsterbyte, och eftersom jag har varit hemma och ledig så har det ju blivit så att jag snackat en del med dom. Skitroliga och trevliga! Dom drog igång i måndags och blev klara igår. Var spec en som var 👌🏻, och jag har smygtittat lite extra på honom såklart.

Igår så var hunden jättedålig så höll på att dividera med veterinär och försäkringsbolag fram och tillbaka nästan hela tiden dom var här och gjorde klart, så blev inte så mycket snack och skoj igår, men när jag väl kommer ifrån veterinären så ser jag att jag bl.a. har ett sms från okänt nummer, jag tänker inte på det utan lägger undan mobilen och kör hem då jag blev ganska ställd av diagnosen hunden fick...

Väl hemma så går jag igenom allt på telefonen, var många som hade skrivit och frågat hur det hade gått med hunden och sånt, sen läser jag sms:et, och det var från han! 🙈🙌🏻😅 Inte något särkilt allt egentligen, utan han hade glömt säga att dom hade spillt lite fogskum på dörrmattan och att dom såklart ersätter mig med en ny, att det var bara att höra av sig. Först tänkte jag bara att det var väll det han ville, men sen började jag fundera varför han ens hör av sig om sånt en fredagkväll, ett par timmar efter att han slutat jobbet?

Jag svarade att det var då ingen fara, utan den mattan var ju slut endå och var endå dags att köpa nytt. Då svarade han att det är bara att jag hör av mig om jag ångrar mig, och att det är nästan omöjligt att få bort skummet. Svarade igen att det är jättelugnt, och tackade för allt under veckan och att jag blev supernöjd, sen började vi prata rent allmänt bara, och jag skrev väll typ ”synd att hunden blev dålig bara sista dagen, hade tänkt fixat något fika till er som tack för allt” och han svarade ”Du får bjuda på fika en annan gång kanske? 😉” Svarade att det gör jag jättegärna och fick då ett ”Vad kul! 😊 Vi kanske kan styra upp något nästa vecka?”

Så ja! Haha! 🤷🏻‍♀️😂 Han kanske känt att jag smygtittat på han, och kanske kanske vi behöll blicken lite för länge när vi pratade, och han var definitivt den jag pratade mest med av alla tre. Han är riktigt fin att vila ögonen på, men jag vet inte. Usch, blir så nervös! 😅

Jag har ju iiiiingen aning vad han tänker och tycker, men vi har då fortsatt smsa i dag. Han tyckte jag skulle hänga med och provskjuta någon dag, så det plus att han vill ta en fika är ju ganska positivt? Sen om han bara är trevlig, eller bara vill ligga, eller vill ha en dejt har jag ingen aning om! 😂

Men det är det jag har sagt, tinder är verkligen ingenting för mig, utan ska jag träffa någon så lär det typ komma någon och knacka på dörren. Vilket han bokstavligt talat gjorde! 🤷🏻‍♀️😂😂😂😂
Shit va kul!!! Himla kul sätt att träffas på. Han kanske la en klick fogskum på mattan med flit ;):up:

Är Tinder lika fyllt av fejkprofiler för kvinnor? Dvs fejkade profiler av män, typ 1-2 modell/stockfoto-bilder, ingen text (eller ofta nån slags generisk, automatiserad text som väldigt ofta återkommer identiskt på många profiler) ? Detta är _extremt_ vanligt att se när jag som snubbe swipar iaf.

Bara lite nyfiken. Känns som Tinder är halvt dött att använda numera, iaf för män.

Är Tinder lika fyllt av fejkprofiler för kvinnor? Dvs fejkade profiler av män, typ 1-2 modell/stockfoto-bilder, ingen text (eller ofta nån slags generisk, automatiserad text som väldigt ofta återkommer identiskt på många profiler) ? Detta är _extremt_ vanligt att se när jag som snubbe swipar iaf.

Bara lite nyfiken. Känns som Tinder är halvt dött att använda numera, iaf för män.

Nej. Inte fejkprofiler på det sättet som ni män har. Men ist många snubbar som ger sken av att söka ett seriöst förhållande och vara reko men som i själva verket är motsattsen.

Nej. Inte fejkprofiler på det sättet som ni män har. Men ist många snubbar som ger sken av att söka ett seriöst förhållande och vara reko men som i själva verket är motsattsen.

Ah, jo det kan jag tro.

Fejkprofilerna + alla IG-följar-fiskare gör att Tinder känns rätt B att använda numera. Men det finns ju liksom inget just bättre heller?

Ah, jo det kan jag tro.

Fejkprofilerna + alla IG-följar-fiskare gör att Tinder känns rätt B att använda numera. Men det finns ju liksom inget just bättre heller?

Det finns ju bra folk där ute med men man får vara lite hårdhudad, försöka se en del med humor och försöka sålla. Lägga energin rätt. Vet flera fina par som träffats ffa genom Tinder men också andra sidor.
Själv gick jag på en dejt, inget klick men fick en vän som sen tussade ihop mig med en vän/kollega och det är jag mycket glad för idag. :)

Shit va kul!!! Himla kul sätt att träffas på. Han kanske la en klick fogskum på mattan med flit ;):up:

”Hur ska jag göra nu? Äh, jag lägger en klick på mattan!” 😂😂😂

När dom tackade för sig och skulle åka så stod vi bara och glodde på varandra så där extra länge. Ska jag vara ärlig så försökte jag snoka på han på facebook, men han fanns inte där, så trodde han var lost för alltid. 🙈 Tror inte jag hade vågat höra av mig även om jag hade hittat på honom... Sen hux flux så skickar HAN ett sms, han var inte ens arbetsledaren. 😅 Jag hade ju inget nummer till han utan bara firman, och jag kunde ju inte ringa dit och efterlysa han direkt.

Lyckan över sms:et då alltså! 🙌🏻😅 Då kanske det inte bara var jag som kände vibbarna trots allt! 😂 Vi har hittills avverkat exakt 42 sms... 🙈

Det finns ju bra folk där ute med men man får vara lite hårdhudad, försöka se en del med humor och försöka sålla. Lägga energin rätt. Vet flera fina par som träffats ffa genom Tinder men också andra sidor.
Själv gick jag på en dejt, inget klick men fick en vän som sen tussade ihop mig med en vän/kollega och det är jag mycket glad för idag. :)

Ja, alltså jag har inget emot att dejta och träffa folk lite på chans. Kritiken jag har mot tinder är som sagt att det verkar allt svårare numera att faktiskt komma i kontakt med riktiga levande människor :) Och lite trist att behöva vada genom en djungel av fejk för att hitta nån intressant person.

Ah, jo det kan jag tro.

Jag sållar hårt. Har träffat två ifrån Tinder och båda har varit supertrevliga människor jag kommer träffa flera gånger. Jag pratar rätt länge med folk innan jag vill träffas för att kunna sålla bort läskiga/ointressanta människor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX