Blev så illa berörd nu, jag kommer bli väldigt personlig här, men behöver skriva av mig.
Jag drog igång tinder för några dar sen. Var väl som det brukar, lite tröttsamt, en del matchningar men många som inte svarar eller som inte vill driva konversationen.
Så var det en som skrev redan i sitt första meddelande igår "Jag gillar( ...), vore bra om du också gör det." Grejen är då att jag har en harmlös men rätt ovanlig kink/fetisch relaterad till just det han nämnde, men som jag hållit för mig själv då det känts för svårt att ta upp med partners som säkert inte delat den och den enda gång jag tagit upp det gick det åt helvete. Tänkte nu att ska jag skita i det, jag känner ju inte människan, eller tar jag en chans att våga outa mig? Valde det senare. Han var också inne på min specifika grej visade det sig och idag skrev vi en hel del om det och det var så härligt att få ge mig hän med respons från nån annan, inte bara i mina egna fantasier. Så jag var riktigt glad och kände nåt slags förlösning.
Den känslan störtdök snabbt. Vi pratade om hur vi bodde, och jag berättade att min sexåring bor hos mig varannan vecka. Då skrev han "Då har du ju nån hemma om du blir lite sugen. Lite liten kanske men kan ju vara skönt att se en liten snopp när ni duschar". Jag blev helt ställd... skrev att det där var över gränsen även om jag förutsätter att han skämtar. Då började han berätta om tjejer han dejtat som tittat på och tagit på sina söner medan de sov, att det är vanligare än man tror och att han blivit upphetsad av att höra om det. Jag skrev att det är solklara övergrepp, att jag kräks på sånt och själv blivit utsatt för övergrepp som fyraåring, då kom en lång harang med frågor där han vill veta detaljer om mitt övergrepp, och om jag haft lustfyllda fantasier kring det i efterhand. Där fick jag till sist sinnesnärvaro nog att blocka. Även anmält såklart.
Blev väldigt ur balans och förbannad och har svårt att släppa det här. Mitt eget övergrepp har jag bearbetat och mår inte dåligt över, men tanken på min lilla pojke och andra små barn.
Samtidigt, vilken tur att det här kom fram nu så snabbt och att jag inte börjat dejta denna obehagliga idiot.
Vad gäller min kink tänker jag att han ska inte få förstöra så att jag associerar den med honom efter detta. Har nosat lite på nåt forum tidigare som verkar vara tryggt och välmodererat, ska nog utforska lite mer där i stället för att börja snacka om det med tinderdårar. (Ja även vanligtvis positiva jag kan bli bitter för mindre.)