Var inte rädd!
Gör han ditt liv bättre?
Jo, än så länge vi är ju fortfarande i lärakänna stadiet. Men jag är inte van att känna såhär, senast var ju med F....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte rädd!
Gör han ditt liv bättre?
Jo, än så länge vi är ju fortfarande i lärakänna stadiet. Men jag är inte van att känna såhär, senast var ju med F....
Försök ha is i magen och njut av det i lugn o ro
Ja och inte bara ensam, utan isolerad. Det går mycket bättre nu, och jag har mer framtidstro eller vad man ska säga än jag haft på väldigt länge. Försöker lägga upp någonsorts livsplan eller iallafall lite målbilder av vad jag egentligen vill nu. Både på ett personligt plan och mer generellt apropå boende och jobb.Vad glad jag blev av att läsa det här! Jag kommer ihåg att du skrivit att du känt dig ensam.
Ja och inte bara ensam, utan isolerad. Det går mycket bättre nu, och jag har mer framtidstro eller vad man ska säga än jag haft på väldigt länge. Försöker lägga upp någonsorts livsplan eller iallafall lite målbilder av vad jag egentligen vill nu. Både på ett personligt plan och mer generellt apropå boende och jobb.
Jag hoppas det fortsätter gå såhär mycket framåt och så hoppas jag finna ett nytt kap som tycker att jag är ett lika stort kap.
Ja, jag försöker så gott det går ska dit strax, han ska få träffa min hund.
Det ultimata provet!
Sånt där begriper inte jagHar swipat lite på tinder, men hittar typ aldrig någon intressant. Snackade lite med en som verkade rolig, hade ett intressant yrke och verkade ha vettig syn på saker och ting, men fan det blev hysteriskt efter att jag gett honom min snapchat, för det var ett konstant spammade, så där blev det en blockering eftersom att jag blev sjukt stressad av strömmen av meddelanden. Orkar inte med folk som måste prata HELA TIDEN eller som fortsätter att skicka femtielva meddelanden även om man inte svarat på de första 3-4 meddelandena.
Är S den nya killen du träffar nu?S kommer förbi om ca 45 min.
Han ringde och frågade vad jag gjorde, svarade ärligt: vin, plus ångest och att jag bakade.
Vi ska iallafall och bada nånstans!
Man är olika Vi textchattar konstant när båda är vakna, så fort vi har paus på jobbet osv. Pratar i telefon/videochatt 4-8 timmar om dagen utom de två dagar han jobbar dagpass. Vi började via en annan app så det är typ 14 månader nu, vi firade ett år i messenger förra helgen Många många tusen meddelanden...Sånt där begriper inte jag
Jag orkar fan inte chatta dygnet runt
S kommer förbi om ca 45 min.
Han ringde och frågade vad jag gjorde, svarade ärligt: vin, plus ångest och att jag bakade.
Vi ska iallafall och bada nånstans!
Så killar gör så också, konstigt betende!Han verkar rolig! Håller tummarna för dig!
----
För min del har Tinder-killarna blivit jättetrista?!? Jag har börjat prata med två nu på sistone, den ena slutade svarade och den andra tog bort matchningen mitt i pratet. Kul.
Så killar gör så också, konstigt betende!
Man är olika Vi textchattar konstant när båda är vakna, så fort vi har paus på jobbet osv. Pratar i telefon/videochatt 4-8 timmar om dagen utom de två dagar han jobbar dagpass. Vi började via en annan app så det är typ 14 månader nu, vi firade ett år i messenger förra helgen Många många tusen meddelanden...
Vi började rätt intensivt redan från start, det bara blev så. Vi har 500 loggade timmar tillsammans i ETT av spelen vi spelade förra åretÄr det någon jag tycker om så har jag nada problem med att ha mycket kontakt. Jag och exet somnade liksom med skype i öronen när han bodde i England.
Men nya bekantskaper som är sjukt på och skriver konstant? Njaaa då backar jag fort. Men jag har svårt att känna attraktion för nya människor och är rädd för nya män så, inte superlätt. Hade varit fett nice om man kunde hitta någon man tyckte om som man redan kände.