Låg och tänkte på militären tidigare idag.
Och så skrev han nyssvi ska ses ikväll.
Glömmer hur bra han är mellan gångerna. Han påminde mig bittert om att det var innan jul vi sågs senast. Haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låg och tänkte på militären tidigare idag.
Och så skrev han nyssvi ska ses ikväll.
Är han kanske någon det kan ”bli något mer” med, eller är det inte aktuellt? (Minns inte hur det varGlömmer hur bra han är mellan gångerna. Han påminde mig bittert om att det var innan jul vi sågs senast. Haha.
.
Är han kanske någon det kan ”bli något mer” med, eller är det inte aktuellt? (Minns inte hur det var)
Suck.............
Får man ens känna sig ensam nu för tiden?
Klart man får! Jag känner mig till och med ensammare nu bara för att man inte "ska" umgås med folk nu.Suck.............
Får man ens känna sig ensam nu för tiden?
Angående detta med hårborttagning så är det enligt mig snarare ovanligt att vara helrakad, åtminstone om jag går efter hur det ser ut i duschen på mitt väldigt välbesökta gym.Råkade Swipea vänster på en kille från byn.... och vi matchade![]()
Höll på att tappa mobilen och när jag fångade upp den råka jag starta appen och då blev det match... Jag har alltid sagt att jag inte vill träffa någon från byn där jag bor då ALLA känner alla här, men jag kommer ju inte härifrån. Ser då framför mig hur kollegorna bara "Åh, men han ja - han var ju ihop med **** när han vänstrade med ***" eller "Å han ja, det var ju han som snattade på ica den där gången när...." (hört det i andra sammanhang) - bara exempel nu då.
Men han verkar snäll, och inte sådär PÅ och desperat som de enda killar jag matchar med annars är. Så har fortsatt skriva med honom. Tydligen kommer han från grannbyn så mina vänner här vet inte vem han är. Men hade nu folk vetat det hade jag ändå fortsatt. För han är snäll.
Men mina röster inom mig stressar mig. Eftersom jag gett upp kärleken och tror att jag aldrig förtjänar kärlek eller kan bli älskad. Tänker bara "Vad tycker han om att jag är liten i maten" (äter inte mycket, mycket begränsad och kräsen), "Jag har aldrig druckit alkohol och vill inte..." "Jag har aldrig sminkat mig...", "Jag har gått upp så mycket i vikt nu, det är hemskt"... Och tankar (ifall om jag når dit med någon snubbe) om andra mer privata detaljer om att jag inte är helt frisserad nertill (vet det blev intimt nu, men får ångest då det tycks som att alla vill att man är det, men jag kan inte då jag har känslig hud- det funkar inte).
Jag försöker såklart jobba med min självkänsla och bearbeta det. Men tycker ni jag ska fortsätta att skriva med honom och försöka se bort mina tankar? Och inte oroa mig om jag måste "förklara mina matvanor", utan bara kort nämna det om vi skulle träffas? :/ Vill inte förstöra något IFALL det skulle kunna bli något. Känner inget speciellt nu men det kan ju komma när man träffas.
Du behöver inte bestämma någonting för framtiden. Ni kan ses i lugn och ro den dag du känner dig redo. Och absolut ingenting fysiskt behöver hända om du (eller han) inte vill. Och vill du så småningom att något ska hända så är det också ok att det tar sin tid.Råkade Swipea vänster på en kille från byn.... och vi matchade![]()
Höll på att tappa mobilen och när jag fångade upp den råka jag starta appen och då blev det match... Jag har alltid sagt att jag inte vill träffa någon från byn där jag bor då ALLA känner alla här, men jag kommer ju inte härifrån. Ser då framför mig hur kollegorna bara "Åh, men han ja - han var ju ihop med **** när han vänstrade med ***" eller "Å han ja, det var ju han som snattade på ica den där gången när...." (hört det i andra sammanhang) - bara exempel nu då.
Men han verkar snäll, och inte sådär PÅ och desperat som de enda killar jag matchar med annars är. Så har fortsatt skriva med honom. Tydligen kommer han från grannbyn så mina vänner här vet inte vem han är. Men hade nu folk vetat det hade jag ändå fortsatt. För han är snäll.
Men mina röster inom mig stressar mig. Eftersom jag gett upp kärleken och tror att jag aldrig förtjänar kärlek eller kan bli älskad. Tänker bara "Vad tycker han om att jag är liten i maten" (äter inte mycket, mycket begränsad och kräsen), "Jag har aldrig druckit alkohol och vill inte..." "Jag har aldrig sminkat mig...", "Jag har gått upp så mycket i vikt nu, det är hemskt"... Och tankar (ifall om jag når dit med någon snubbe) om andra mer privata detaljer om att jag inte är helt frisserad nertill (vet det blev intimt nu, men får ångest då det tycks som att alla vill att man är det, men jag kan inte då jag har känslig hud- det funkar inte).
Jag försöker såklart jobba med min självkänsla och bearbeta det. Men tycker ni jag ska fortsätta att skriva med honom och försöka se bort mina tankar? Och inte oroa mig om jag måste "förklara mina matvanor", utan bara kort nämna det om vi skulle träffas? :/ Vill inte förstöra något IFALL det skulle kunna bli något. Känner inget speciellt nu men det kan ju komma när man träffas.
Du behöver inte bestämma någonting för framtiden. Ni kan ses i lugn och ro den dag du känner dig redo. Och absolut ingenting fysiskt behöver hända om du (eller han) inte vill. Och vill du så småningom att något ska hända så är det också ok att det tar sin tid.
Det du skriver låter som taget ur min hjärna för ett par år sedan inför mina första dejter, det var otroligt skrämmande. Du får vara hur du vill både i sätt och utseende. Poängen är att när det känns rätt på det stora hela så är resten inte så viktigt.
Det låter jättebra att träffa någon du redan har en aning om vem det är. Försök att bara vara dig själv och tänk att det ska bli kul att lära känna honom lite bättre som person, inte ”nu ska vi se om vi ska gifta oss och få åtta barn och en golden retriever”.
Heja dig!!!!
Angående detta med hårborttagning så är det enligt mig snarare ovanligt att vara helrakad, åtminstone om jag går efter hur det ser ut i duschen på mitt väldigt välbesökta gym.
Om någon skulle ha åsikter om hur jag ser ut i mitt underliv så hade den personen rykt direkt.
Helt oavsett så är det skönt att våga sig ut och dejta. Alla är värda kärlek, det är bara den dumma inre rösten som ibland är felkalibrerad och får för sig motsatsen.Tack båda för svar.
Känner honom inte direkt mer än så men ändå skönt att veta lite. Han bor på en liten gård han hyr i skogen, jobbar med ved på något vis och växte upp med hästar omkring sig. Känns bra med någon som gillar djur.När jag sa att jag hade en Frieser svarade han "Åh, de är fina - synd bara att de är sådär små..."
Var lite rart för han blandade ihop det med en svart ponny hans syster hade haft som liten som hette Freddie, och trodde det var en ras.
Vi får se vart det leder. Ska försöka att avdramatisera och bara glida med.
Nu vet jag svaret. Man verkar kunna komma till ”botten”, men det kommer nya, och jag tror också att de man swipat bort så småningom kommer tillbaka. Tycker jag känner igen många.Det tog slut på folk på Tinder.(Tror jag. ”Det finns ingen nära dig”) Kan man komma till start utan att avinstallera och börja om? Eller kommer jag bara att se nytillkomna nu?
![]()
Tänk på att folk med alla sorters kroppar hittar kärleken, det är inte utseendet det hänger på.Ja. Min inre röst och min spegelbild är mina värsta fiender![]()
Tjokisar mindre än andraTänk på att folk med alla sorters kroppar hittar kärleken, det är inte utseendet det hänger på.
Sweet!Glömmer hur bra han är mellan gångerna. Han påminde mig bittert om att det var innan jul vi sågs senast. Haha.
Säkert på Tinder där det är så ytligt, men i verkliga livet så att säga ser man ju människor i alla former gå och hålla varandra i hand, gifta sig och så vidare. Och även om det gick i vasken så har du ju varit i förhållanden där det varit prat om giftemål! Glöm inte det. Du verkar vara en väldigt sympatisk person som folk gillar!Tjokisar mindre än andra![]()
Jag får sluta att pendla mellan ytterligheterna så hårt.Säkert på Tinder där det är så ytligt, men i verkliga livet så att säga ser man ju människor i alla former gå och hålla varandra i hand, gifta sig och så vidare. Och även om det gick i vasken så har du ju varit i förhållanden där det varit prat om giftemål! Glöm inte det. Du verkar vara en väldigt sympatisk person som folk gillar!
Nu vet jag inte hur du ser ut, men du verkar betydligt mer framgångsrik på raggningsfronten än vad jag varit de senaste åren! (jag är av rätt så standard kroppsform, och jag har också diverse supertrevliga (och normsnygga) människor i bekantskapskretsen som också sliter med att hitta någon, det är inte så lätt att hitta rätt när man letar efter den stora kärleken).