Om du någon gång har vägarna förbi Sthlm så hojta till, så kan du iaf prova på klättring härHade jag mer än gärna gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du någon gång har vägarna förbi Sthlm så hojta till, så kan du iaf prova på klättring härHade jag mer än gärna gjort![]()
Okej ja då kan det vara klurigt. Jag har ju i princip träffat alla jag varit tillsammans med eller dejtat på appar/dejtingsidor. Förutom nu dåSvårt då jag inte umgås i såna kretsar eller vad man ska säga. Alla mina vänners vänner är redan i förhållanden t.ex...
Var ju sugen på börja klättra men min fd bästis hänger där och känner alla, så känner mig ärligt lite anti. Och nu är det väl ändå inte lämpligt att börja![]()
Ja men absolut, det hållet jag med omVerkligen inte. Jag tror det är jätteviktigt TT man fortsätter umgås med sina egna kompisar och har sina egna intressen![]()
Det är synd att vi bor i helt olika delar av Sverige. För jag tycker du verkar jättehärlig och hade gärna umgåtts med dig.Hade jag mer än gärna gjort![]()
Det är synd att vi bor i helt olika delar av Sverige. För jag tycker du verkar jättehärlig och hade gärna umgåtts med dig.![]()
Alltså jag känner mig ibland som en lögnare och ibland som en jävla papegoja när jag tänker på vad jag delat med mig av i denna tråden och vilken himla fin respons och hjälp jag fått av er ❤
Det där med att kramas direkt när man ses tex. Övertygade mig själv om att göra det när jag tänkt att det skulle kännas bra ända tills precis innan jag åkte. Blev inte braSpeciellt inte i kombo med att jag sedan dessutom (enligt @Bison, jag tyckte att jag hänsynsfullt gav utrymme för den andra personen att uttrycka sin åsikt
) var otydlig med hur jag ville ses under påsken och inte vågade ta upp det på en lång stund av en kväll vi sågs.
Där och då är det verkligen blankt i mitt huvud, jag blir bara obekväm, kommer inte på något i ämnet att säga som inte låter anklagande, kan inte följa någon annan röd tråd och bara känner mig så himla fel och tråkig och vill bara gå och gömma mig typ.
Men det rättade till sig, jag har varit så jävla tydlig sedan (enligt mig själv) och fått så himla bra respons (så lite rätt har jag nog ändå
). Att mitt behov av planering innefattar bådas behov av egentid, inte innebär att vi måste ses en massa bara för att vi praktiskt sett är lediga (jag har varit i stallet över 8 h/dag flera dagar under påsken och skulle inte valt bort det tex) och att jag verkligen har NOLL problem med ändrade/framskjutna planer.
Jag gjorde också ett smart drag att dra till Ales Stenar den kallaste och blåsigaste jävla dagen på hela påsken. Och lura min stackars dejt att knalla ner för det där stupet 2 gånger (då måste man gå upp också). Först promenadstigen ner till hamnen och sedan ville jag halka ner på en liten sandstig och gå utmed havet. Fick blankt nej först. Tills han insåg att jag faktiskt verkligen ville och då så blev det ett what ever you want svar istället. Fick klättra upp via ett grässlänt sedan igen. Höll på att trilla och dö båda gångerna (ni som varit där vet hur brant det är). Sådana grejer är fan livsviktiga för att jag ens ska fundera på att ha ett förhållande, jag klarar inte av att vara instängd i en lägenhet och varje fot ute känns som ett hinder. Jag älskar att åka iväg o se natur
Något jag älskar att göra ensam men som jag också gärna delat med någon nära. Kändes bra!
Nu har det gått bra att kramas direkt flera gånger och det är inte ens alltid jag som tar initiativ till att planera, najs![]()
Har du brutit med läraren? Hur tog han det?Visa bifogad fil 48943
Min kusin delade denna på instagram som fick mig att fundera på mitt eget beteende. När jag var sjukskriven står det att jag varit med om en kris, relationen, jobbet, boendet.. O nu pappas stroke.
Jag hoppas inte det är så jag beter mig och har tänkt lite på detta med läraren..
Just nu pratar jag med en annan man och ska försöka gå ännu mer försiktigt fram! Jag är även nu redan tydlig med mina gränser.
Härligt att det känns braAlltså jag känner mig ibland som en lögnare och ibland som en jävla papegoja när jag tänker på vad jag delat med mig av i denna tråden och vilken himla fin respons och hjälp jag fått av er ❤
Det där med att kramas direkt när man ses tex. Övertygade mig själv om att göra det när jag tänkt att det skulle kännas bra ända tills precis innan jag åkte. Blev inte braSpeciellt inte i kombo med att jag sedan dessutom (enligt @Bison, jag tyckte att jag hänsynsfullt gav utrymme för den andra personen att uttrycka sin åsikt
) var otydlig med hur jag ville ses under påsken och inte vågade ta upp det på en lång stund av en kväll vi sågs.
Där och då är det verkligen blankt i mitt huvud, jag blir bara obekväm, kommer inte på något i ämnet att säga som inte låter anklagande, kan inte följa någon annan röd tråd och bara känner mig så himla fel och tråkig och vill bara gå och gömma mig typ.
Men det rättade till sig, jag har varit så jävla tydlig sedan (enligt mig själv) och fått så himla bra respons (så lite rätt har jag nog ändå
). Att mitt behov av planering innefattar bådas behov av egentid, inte innebär att vi måste ses en massa bara för att vi praktiskt sett är lediga (jag har varit i stallet över 8 h/dag flera dagar under påsken och skulle inte valt bort det tex) och att jag verkligen har NOLL problem med ändrade/framskjutna planer.
Jag gjorde också ett smart drag att dra till Ales Stenar den kallaste och blåsigaste jävla dagen på hela påsken. Och lura min stackars dejt att knalla ner för det där stupet 2 gånger (då måste man gå upp också). Först promenadstigen ner till hamnen och sedan ville jag halka ner på en liten sandstig och gå utmed havet. Fick blankt nej först. Tills han insåg att jag faktiskt verkligen ville och då så blev det ett what ever you want svar istället. Fick klättra upp via ett grässlänt sedan igen. Höll på att trilla och dö båda gångerna (ni som varit där vet hur brant det är). Sådana grejer är fan livsviktiga för att jag ens ska fundera på att ha ett förhållande, jag klarar inte av att vara instängd i en lägenhet och varje fot ute känns som ett hinder. Jag älskar att åka iväg o se natur
Något jag älskar att göra ensam men som jag också gärna delat med någon nära. Kändes bra!
Nu har det gått bra att kramas direkt flera gånger och det är inte ens alltid jag som tar initiativ till att planera, najs![]()
Har du brutit med läraren? Hur tog han det?
Ja innan påsk,
”Ledsen om det blev för mycket. Jag borde gått försiktigare fram men jag känner så starkt för dig. Har dåligt samvete..ber om ursäkt”
Så togs det emot och jag vet inte hur jag ska bemöta det mer än jag hoppats han agerat annorlunda.
Fast, det finns säkert någon kvinna som gillar hans sätt? Det är väl det optimala, någon som gillar en precis som en ärSå bra beslut att du sa ifrån. Finns väl inte så mycket att bemöta tycker jag. Hoppas för hans egen och framtida kvinnors skull att han fått något att fundera på.
Fast, det finns säkert någon kvinna som gillar hans sätt? Det är väl det optimala, någon som gillar en precis som en är![]()
Ok, nä, utgick endast ifrån inlägget jag svarade på, sorry!Krama och pussa på någon som ligger apatisk och säger flera gånger att man vill/ska gå?