Nej absolut det håller jag med om. Mitt tidigare inlägg var mer en reflektion över att det nog är få som säger att de hade velat ta det lugnare.Svårt att veta vad andra tänker och förväntar. Så återigen! Det skadar sällan att prata.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej absolut det håller jag med om. Mitt tidigare inlägg var mer en reflektion över att det nog är få som säger att de hade velat ta det lugnare.Svårt att veta vad andra tänker och förväntar. Så återigen! Det skadar sällan att prata.![]()
Till att börja med; ta hand om dig nu ❤ För det andra, om det är en människa du är nyfiken på så låt inte din självkänsla fatta beslut åt andra om dig. Vi bär alla på bagage, och även om det finns såna som backar för sånt så är vi också många som inte låter det avskräcka.Jag skulle på dejt på söndag, men är på psyk. Ljög och sa att jag hade blivit förkyld och sätt mig själv i karantän så vi inte kan ses.
Det kändes lättare då, men inser att den lögnen gör att vi inte kan ses sedan heller. Ingen bra start liksom.
Tror dock ärligheten inte hade resulterat i dejt sedan heller. Vem vill dejta någon som nyss kommit ut från psyk liksom?
Äh, det var dumt att ens försöka sig på dejting i nuläget.
Tack! ❤Till att börja med; ta hand om dig nu ❤ För det andra, om det är en människa du är nyfiken på så låt inte din självkänsla fatta beslut åt andra om dig. Vi bär alla på bagage, och även om det finns såna som backar för sånt så är vi också många som inte låter det avskräcka.
Tack! ❤
Fina ord.
Eventuellt dejt imorgon, föreslog vin och nintendo.
Vi har setts förut en gång, han känner N...![]()
Det verkar bli av! Tror han skulle ta med sin katt också
Känner verkligen inte för det, men måste komma över den här spärren...
Vad är det du inte känner för? Träffa honom?Tror han hänger med N idag... vet egentligen inte hur bra idé detta är. Men han känns mognare och mer seriös än N iallafall.
Det verkar bli av! Tror han skulle ta med sin katt också
Träffade klättraren en gång förra veckan, var smågrinig på honom och han höll lite mer avstånd än vanligt. Idag träffades vi igen för att klättra. Vid något tillfälle bestämde han sig för att krama mig rejält och då orkade jag inte hålla någon distans längre, för tja, han är fortfarande löjligt jävla attraktiv. När jag väl slappnade av lite mer kändes allt ungefär som vanligt igen och efteråt gick vi hem till honom. Nu först är jag på väg hem igenInte riktigt som planerat kanske.
Tog han med sin katt?Det verkar bli av! Tror han skulle ta med sin katt också
Tog han med sin katt?
Jag är typen som är lite för ärlig normalt, och värdesätter det. Men det här känns som den typen av vita lögn som jag själv inte skulle se som ett bekymmer om det sedan blev en dejt med personen. Skulle inte känna mig förd bakom ljuset, så mycket som som att personen som drog den vita lögnen helt enkelt inte ville dela med sig av för mycket för fort.Jag skulle på dejt på söndag, men är på psyk. Ljög och sa att jag hade blivit förkyld och sätt mig själv i karantän så vi inte kan ses.
Det kändes lättare då, men inser att den lögnen gör att vi inte kan ses sedan heller. Ingen bra start liksom.
Tror dock ärligheten inte hade resulterat i dejt sedan heller. Vem vill dejta någon som nyss kommit ut från psyk liksom?
Äh, det var dumt att ens försöka sig på dejting i nuläget.