Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Interessant att läsa hur olika man kan vara vad gäller det här med närhet.... Själv så är jag extremt närhetssökande om jag gillar någon, om jag inte är attraherat så drar jag mig lite undan men det ska rätt mycket till för att jag ska blir obekväm.

Har en promenaddejt imorgon (blir med 2 meters avstånd, så ingen direkt "närhet" tyvärr), med en kille vi kan kalla "Frisören". Han verkar vara totalt annorlunda än mig på nästan alla sätt och vis, så jag är lite tveksam om vi kommer gilla varandra irl, men vi har chattat i ett par veckor och klickar iaf ganska bra i text. Och våra horoskop säger att vi är en bra match, iaf... :angel: :rofl:

Åker möjligtvis upp till dressyrtjejen på söndag med, känner mig fortfarande lite velig ang. henne, men tänkte att det skadar ju inte att ge det en chans. Fast om jag faller som en furie för Frisören så kommer jag nog skippa det.

Känns dock som att det kan bli svårt att falla för någon annan så länge DB finns kvar i mitt liv, sas.... Måste nog prata med honom om att jag har lite för mkt känslor för att få det här KK-upplägget att fungera. Särskilt nu som jag knappt ens umgås med andra människor, så längtar jag efter honom typ hela tiden.. 😞

Tittar på tinder, (ja jag vet, borde inte men ändå).
Varför är det så många tjejer som säger att de inte vill ha ytliga män, fine det köper jag.
men sen i profil skriver tihi jag är inte 36 utan 40+ men ser ung ut (med insta filter och gamla foton.)
Suck.

Jag skulle på dejt på söndag, men är på psyk. Ljög och sa att jag hade blivit förkyld och sätt mig själv i karantän så vi inte kan ses.
Det kändes lättare då, men inser att den lögnen gör att vi inte kan ses sedan heller. Ingen bra start liksom.

Tror dock ärligheten inte hade resulterat i dejt sedan heller. Vem vill dejta någon som nyss kommit ut från psyk liksom?

Äh, det var dumt att ens försöka sig på dejting i nuläget.

Jag skulle på dejt på söndag, men är på psyk. Ljög och sa att jag hade blivit förkyld och sätt mig själv i karantän så vi inte kan ses.
Det kändes lättare då, men inser att den lögnen gör att vi inte kan ses sedan heller. Ingen bra start liksom.

Tror dock ärligheten inte hade resulterat i dejt sedan heller. Vem vill dejta någon som nyss kommit ut från psyk liksom?

Till att börja med; ta hand om dig nu ❤ För det andra, om det är en människa du är nyfiken på så låt inte din självkänsla fatta beslut åt andra om dig. Vi bär alla på bagage, och även om det finns såna som backar för sånt så är vi också många som inte låter det avskräcka.

Det verkar bli av! Tror han skulle ta med sin katt också 😂
Känner verkligen inte för det, men måste komma över den här spärren...

Tror han hänger med N idag... vet egentligen inte hur bra idé detta är. Men han känns mognare och mer seriös än N iallafall.

Det verkar bli av! Tror han skulle ta med sin katt också 😂
Känner verkligen inte för det, men måste komma över den här spärren...

Han kommer hit redan ikväll, jag skulle hängt med kompis, men hon ställde in.
Hans palmer blev också inställda...

Hjälp, är så nervös. Han är dyngsnygg!!

Träffade klättraren en gång förra veckan, var smågrinig på honom och han höll lite mer avstånd än vanligt. Idag träffades vi igen för att klättra. Vid något tillfälle bestämde han sig för att krama mig rejält och då orkade jag inte hålla någon distans längre, för tja, han är fortfarande löjligt jävla attraktiv. När jag väl slappnade av lite mer kändes allt ungefär som vanligt igen och efteråt gick vi hem till honom. Nu först är jag på väg hem igen :p Inte riktigt som planerat kanske.

Träffade klättraren en gång förra veckan, var smågrinig på honom och han höll lite mer avstånd än vanligt. Idag träffades vi igen för att klättra. Vid något tillfälle bestämde han sig för att krama mig rejält och då orkade jag inte hålla någon distans längre, för tja, han är fortfarande löjligt jävla attraktiv. När jag väl slappnade av lite mer kändes allt ungefär som vanligt igen och efteråt gick vi hem till honom. Nu först är jag på väg hem igen :p Inte riktigt som planerat kanske.

Ni verkar ha nåt väldigt fint! 💕

Träffade danskillen igen igår 😊.
Kändes väldigt avslappnat, får bara bättre och bättre bild av honom.
Och sexet, det bästa sen min exsambo 🙈 trots att det var första gången.
Börjar nästan undra om jag kunde känna av det omedvetet första gången vi sågs 😅. Även om jag väl förstår att det spelar in att jag är väldigt attraherad av honom.

Jag är typen som är lite för ärlig normalt, och värdesätter det. Men det här känns som den typen av vita lögn som jag själv inte skulle se som ett bekymmer om det sedan blev en dejt med personen. Skulle inte känna mig förd bakom ljuset, så mycket som som att personen som drog den vita lögnen helt enkelt inte ville dela med sig av för mycket för fort. :) Sen är det väl en annan femma om du själv tycker att det blir för rörigt att dejta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX