Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är typen som är lite för ärlig normalt, och värdesätter det. Men det här känns som den typen av vita lögn som jag själv inte skulle se som ett bekymmer om det sedan blev en dejt med personen. Skulle inte känna mig förd bakom ljuset, så mycket som som att personen som drog den vita lögnen helt enkelt inte ville dela med sig av för mycket för fort. :) Sen är det väl en annan femma om du själv tycker att det blir för rörigt att dejta.
Tack för det! ❤

Nä, men vi gick till honom sen så kisse fick sällskap :)

Inte hört något från honom idag.. så vi får väl se.
Men jag blir så less, jag drar inte till mig bra killar (vill inte skriva ut nåt utförligt här..)
Jag förstår verkligen inte...

Min promenaddejt i går gick bra - tyckte bättre om honom än jag förväntat, och vi gick i nästan två timmar. Dock ingen direkt blixtattraktion, så som det var med DB.... Och jag är osäker om han gillade mig, nu som man inte kramar etc. så är det lite svårt att säga. Han var rätt snabb att åka iväg med ett "vi hörs", sedan svarade han iofs direkt och skrev på som vanligt då jag tackade för promenaden.

Sitter och klurar på hur jag ska skriva till dressyrtjejen att jag är osäker på om jag bara gillar henne som en vän eller om det kan bli något mer. Känns som jag behöver säga det innan vi evt. ses igen.

Happ, han hörde aldrig av sig...
Ännu ett ligg I guess 💁‍♀️
Jag skriver verkligen inte det här ur någon moralisk aspekt, men om du vill ha något seriöst, nästa gång du träffar någon, vad tror du om att ses ett tag och göra saker utanför sängen innan ni blir fysiska? Jag tror att chansen att en person som gärna träffas på det sättet är mer likely att ha seriösa intentioner än nån som har sex direkt.

Men vad har din mamma med det här att göra? Det är ditt liv.
Ja det är mitt liv, men det behöver inte betyda att jag kommer orka med människors dömande (drog till min mor som ett exempel bara). Jag har noll och inga åsikter om hur folk lever sina liv, men jag vet inte om jag har ork att bryta alla normer jag önskar och skulle behöva. Har nog med de jag redan bryter i min familj ^^

Ja det är mitt liv, men det behöver inte betyda att jag kommer orka med människors dömande (drog till min mor som ett exempel bara). Jag har noll och inga åsikter om hur folk lever sina liv, men jag vet inte om jag har ork att bryta alla normer jag önskar och skulle behöva. Har nog med de jag redan bryter i min familj ^^
Men 14 år, tror du ens någon skulle reagera? Behöver du ens säga någon om åldern på din respektive?
Min pojkvän är 10 år äldre(har haft större ålderskillnad änså i tidigare relationer).
Tror inte någon alls har kommenterat min pojkvännens ålder :) Men jag förutsätter nog att folk inte bryr sig....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 713
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka