Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och S sitter också fast på olika kontinenter då.. Det känns så jäkla ironisk på något sätt. Först har vi svårt att hinna träffas för vi har så mycket föreläsningar och plugg. Nu när allt är på distans både här och i USA hade det ju varit helt perfekt att träffas, men det går såklart inte. Suck. Men det lär väl komma en dag när det här är över, och förhoppningsvis är vi både vid liv och fortfarande tillsammans, något annat känns otänkbart. Men visst hade det varit bra för relationen att få träffas snart, jag blir lätt så osäker när det dröjer för länge :down:
Det gör så jävla ont :(

Jag skriver ett litet farväl här. Allt går super med P. Men jag är mitt uppe i bodelningen med mitt ex och han har snokat här så jag kommer nu att lämna Buke. Om jag återkommer så blir det under nytt nick.

Kram på er alla och lycka till i dejtingdjungeln :heart
Menvadsjutton! :mad: Hoppas att allt fortsätter gå bra för dig och P, och att bodelningen snart blir klar och att du kan komma tillbaka hit med nytt nick så snart det är klart.

Dejten igår med läraren var :love:
Vi pratar hela tiden, han bjöd på mat, efterrätt och sen såg vi film.. eller ja vi pratade nog bort den :D
Sen skulle jag gå innan 22 och då fråga han om han fick pussa mig och det slutade med hångel i 2 timmar!
Jag som inte gillar att hångla? Kunde inte sluta :love:
Jag tror jag skrev att han inte var min typ riktigt utseendemässigt men attraktionen är stor och det blir bara mer och mer :heart Han är sjukt het!

Dejten igår med läraren var :love:
Vi pratar hela tiden, han bjöd på mat, efterrätt och sen såg vi film.. eller ja vi pratade nog bort den :D
Sen skulle jag gå innan 22 och då fråga han om han fick pussa mig och det slutade med hångel i 2 timmar!
Jag som inte gillar att hångla? Kunde inte sluta :love:
Jag tror jag skrev att han inte var min typ riktigt utseendemässigt men attraktionen är stor och det blir bara mer och mer :heart Han är sjukt het!
Underbart!

Stendött här. Har nu blockerat F:s nummer, måste släppa honom!

Skriver dock lite med en snubbe som jag träffade en snabb sväng i somras, han är/var kompis med N. Men händer inte så mycket där...

Lever i ofrivillig celibat :D

Stendött här. Har nu blockerat F:s nummer, måste släppa honom!

Skriver dock lite med en snubbe som jag träffade en snabb sväng i somras, han är/var kompis med N. Men händer inte så mycket där...

Lever i ofrivillig celibat :D
oj det låter allvarligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V