Jag fick ett litet dilemma häromdagen som jag inte vet hur jag ska ställa mig till. Tjejen jag träffar var hemma hos mig för några dagar sedan. Allt var toppen. Superbra sex, och däremellan åt vi, pratade, skrattade, gosade som vanligt. VI pratade allmänt om relationer och då sa hon att så fort hon känner minsta lilla fjärilar i magen, pirr eller att hon börjar få känslor så drar hon direkt. Om hon är på en date som känns wow så hör hon inte av sig igen. Detta beror på att hon är rädd för att bli lämnad, rädd att få krav på sig osv. Jag vet att hon inte vill ha en relation just nu, inte med någon, men jag blev jätteledsen över att hon verkligen (indirekt) betonade att hon inte har minsta lilla fjäril för mig. Jag är inte kär, jag vill inte vara tillsammans, jag är inte rädd att bli lämnad eller bortvald, det är inte det det handlar om, men det gjorde mig ledsen att över att hon känner INGENTING, inget pirr, inga känslor. Vad är det hos mig som gör det så omöjligt att känna pirr liksom? Vad är det för fel på mig? Jag har varit jätteledsen sedan dess och pendlat mellan att säga att jag inte vill träffas mer pga vill inte vara i något där jag är oförmögen att ge upphov till en endaste lite fjäril och att bara begrava min ledsenhet långt inne i mig och låtsas som ingenting eftersom allt övrigt ju är jättebra.
Försök vara snälla mot mig pga är lite skör just nu.