Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker att det inte är viktigt. För oss tog det 1 år.Umgåtts med elkillen hela helgen, och i går var vi på fotboll.
Börjat prata lite lätt om att göra det offentligt, men båda är lite "blyga"
För mig kändes det ganska viktigt faktiskt. Jag var ju säker på oss egentligen men jag har lite historia av att killar vill ha mig hemlig osv och det gör en ju lite osäker.Tänker att det inte är viktigt. För oss tog det 1 år.
Man ska gå på det som känns rätt.För mig kändes det ganska viktigt faktiskt. Jag var ju säker på oss egentligen men jag har lite historia av att killar vill ha mig hemlig osv och det gör en ju lite osäker.
Fast med offentligt menar jag familjen, kompisar och jobbet. Vi jobbade tillsammans förut men jag har bytt arbetsgivare men har mycket kontakt med de gamla så det kändes konstigt och lite som att ljuga att inte berätta att vi är ett par.
Vi har iofs träffats sen december och berättade för familj och vänner i typ Mars och för kollegorna för 2 veckor sen.
För mig kändes det ganska viktigt faktiskt. Jag var ju säker på oss egentligen men jag har lite historia av att killar vill ha mig hemlig osv och det gör en ju lite osäker.
Fast med offentligt menar jag familjen, kompisar och jobbet. Vi jobbade tillsammans förut men jag har bytt arbetsgivare men har mycket kontakt med de gamla så det kändes konstigt och lite som att ljuga att inte berätta att vi är ett par.
Vi har iofs träffats sen december och berättade för familj och vänner i typ Mars och för kollegorna för 2 veckor sen.
Några av mina vänner visste ju från dag 1 typJag berättade för några vänner rätt omgående, hade känts väldigt märkligt annars eftersom vi tillhör samma kompiskrets. (I övrigt finns det ju inget direkt att berätta än. Vi ses, typ, och sen får tiden utvisa vad det blir.)
Några av mina vänner visste ju från dag 1 typ
Någon som blir sugen?
Verkligen inte.Någon som blir sugen?
EhNågon som blir sugen?
Men fy fan. Hjälp.Någon som blir sugen?
Det brukar ju vara så - inte för att det hade gjort saken mycket bättre.Tillägg: det var långt ifrån en Brad Pitt som hade dessa krav
Är den skriven på allvar el som ironi?Någon som blir sugen?
Det du ser är hur den är skriven. Antar att det är upp till läsaren hur man tolkar den.Är den skriven på allvar el som ironi?
Har hittat en o annan som skriver liknande text, fast m ironi.
Jag gissar på att han tror att han är rolig men med sanning bakom.Någon som blir sugen?
Det är lite min tanke med. Sen att det faller platt, är ju en annan sak.Jag gissar på att han tror att han är rolig men med sanning bakom.
Inte ett skvatt charmigt.