Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ett jättegulligt meddelande av A i veckan Fortsatt bra magkänsla, vi har kul ihop! Nu ses vi nog inte förrän nästa vecka, men det passar bra med mitt behov av ensamtid
Åh, vad mysigtFick A-abstinens och svängde förbi honom en snabbis innan han skulle iväg och jobba! Var tvungen att visa upp min finbil också
Håll tummarna för mig nu!!
Återkoppling plz.Håll tummarna för mig nu!!
Ungefär åtta timmar senare så kan jag bara säga ! Nu ska jag bara våga..
Mer kan jag inte skriva eftersom det finns några här som känner honom.
Är med i en fbgrupp med en hel del yngre tjejer i och har reagerat lite på hur dom resonerar kring det här med att ”skriva med någon”. Jag uppfattar det som att det ses som någon slags relation….? Och att man är otrogen/oseriös om man ”skriver med flera”? Är det någon som har bättre insyn i ungdomars relationer idag och kan förklara? Är uppriktigt nyfiken på hur dom resonerar.
Som en ungdom (18 år), iofs i en vängrupp där majoriteten är väldigt ointresserad av all vad romantik med mera är, så ser vi generellt kommunikation som den viktigaste delen här. De flesta (inte alla) av oss är monogama och då ser vi väl inte riktigt någon mening med att prata med flera samtidigt. Antingen är man intresserad av någon eller så är man det inte, typ. Oavsett så ska allting vara väl kommunicerat för att undvika problem kring sådana här saker. Jag själv är strikt monogam och skulle inte ha någon romantisk/sexuell interaktion med två personer parallellt, men skulle heller inte dömma någon annan för det sålänge alla parter är med på upplägget. Kan också tillägga att jag och större delen av min vängrupp är queers av diverse slag.Är med i en fbgrupp med en hel del yngre tjejer i och har reagerat lite på hur dom resonerar kring det här med att ”skriva med någon”. Jag uppfattar det som att det ses som någon slags relation….? Och att man är otrogen/oseriös om man ”skriver med flera”? Är det någon som har bättre insyn i ungdomars relationer idag och kan förklara? Är uppriktigt nyfiken på hur dom resonerar.
Min dotter är i den åldern, och för mig är det helt orealistiskt hur stor del av deras liv som pågår genom telefonen. Så i deras värld är skrivandet nära det som för oss är de första fysiska dejtandet, och som @Sryoqwe skrev, vill de se om den ev blivande partnern är ”all that in to you”, ifall denne är värd att lägga mer tid på.Är med i en fbgrupp med en hel del yngre tjejer i och har reagerat lite på hur dom resonerar kring det här med att ”skriva med någon”. Jag uppfattar det som att det ses som någon slags relation….? Och att man är otrogen/oseriös om man ”skriver med flera”? Är det någon som har bättre insyn i ungdomars relationer idag och kan förklara? Är uppriktigt nyfiken på hur dom resonerar.