A kommer visst förbi redan ikväll så att han inte försover sig imorgon bra tanke ändå.
Blir andra gången vi sover ihop, får väl se hur död jag är imorgon.
Jag sover typ inget när jag sover med ”nya” människor. Otroligt utmattande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A kommer visst förbi redan ikväll så att han inte försover sig imorgon bra tanke ändå.
Blir andra gången vi sover ihop, får väl se hur död jag är imorgon.
Jag sover typ inget när jag sover med ”nya” människor. Otroligt utmattande
Samma härJag gillar verkligen att sova tillsammans, och ligger gärna ihopslingrad även med någon som jag inte hunnit bli så himla kär i än. Har förstått att det förvirrat en del personer.
Jag gillar verkligen att sova tillsammans, och ligger gärna ihopslingrad även med någon som jag inte hunnit bli så himla kär i än. Har förstått att det förvirrat en del personer.
Joooooo klart han ska träffa mammaDet kan nog inte vara så lätt att dejta mig tänker jag men han är ju fortfarande kvar så nånting bra måste han ju få ut av det iallafall.
Mamma sa igår att "du och A kan ju komma förbi och fika nån dag, jag har alltid fika hemma, dricker han kaffe?"
Nej mamma, så kul ska vi inte ha det!
Tycker också att det låter som nästa stegJoooooo klart han ska träffa mamma
Joooooo klart han ska träffa mamma
Tycker också att det låter som nästa steg
Fördelen med att ha släkten 60 mil bort.Klart ni tycker
Nämnde det åt honom "ja det hade vi kunnat göra"
Du hade inte nämnt det om du inte ville göra detKlart ni tycker
Nämnde det åt honom "ja det hade vi kunnat göra"
Nackdelen med att ha familjen 20 meter bort här går det inte att hålla nått hemligtFördelen med att ha släkten 60 mil bort.
Äktenskap håller längre om man har separata sovrum.Vad bra jag sov han snarkade så sjukt högt där i början, fick brutalt försöka vända på honom, haha. Men sen redde det ut sig!
Orange är då stress
Visa bifogad fil 144995
Äktenskap håller längre om man har separata sovrum.
Äktenskap håller längre om man har separata sovrum.