P
prallan
@Mia_R Sugen på nytt projekt?Vad vill de där? Scamma en på pengar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mia_R Sugen på nytt projekt?Vad vill de där? Scamma en på pengar?
Scamma på pengar/träffa partner i väst så de kan flytta dit.Vad vill de där? Scamma en på pengar?
Skaffa kunder för dv sexuella tjänster är nog ite helt otippat. På samma sätt som där är karlar som är ute efter att köpa, eller snika till sig gratis - och blir sura och oförskämda när de misslyckas.Vad vill de där? Scamma en på pengar?
Hmm. Men om jag oroar mig för att jag har lite väl mycket fjärilar i magen med tanke på att vi inte har träffats än så verkar det som om han har en hel hjord fjärilar. Han är väldigt entusiastisk. På ett gulligt vis.Han är så gullig (i text då)! Han kommer undan med att skicka hjärtsmileys utan att jag ens himlar med ögonen
Jag kan kalla honom JS. En vecka kvar tills vi ses.
Var inte så schysst mot E igår.
Hånglade med en annan kille framför honom..
Gick iallafall hem med honom, sa förlåt och sen låg vi...
Han sa att jag får ju göra vad jag vill, men inte inför honom. Det fattar jag ju också egentligen....
Det var väldigt långt över gränsen. Du är ingen dålig person (jag tycker om dig ) men det du gjorde där var riktigt elakt. Jag har haft någon som haft liknande makt över mig (som heller inte är en dålig person) och det var inte roligt.
Jag skulle säga att du behöver besluta dig för något och det väldigt snart.
Det var väldigt långt över gränsen. Du är ingen dålig person (jag tycker om dig ) men det du gjorde där var riktigt elakt. Jag har haft någon som haft liknande makt över mig (som heller inte är en dålig person) och det var inte roligt.
Jag skulle säga att du behöver besluta dig för något och det väldigt snart.
Är inte det där en ganska knepig situation? Håller helt med om att det @pepp gjorde var långt över gränsen (sorry @pepp jag känner inte dig men tycker du verkar vara en genomhärlig människa i övrigt). Men vem har ansvaret? Självklart har en ett ansvar att inte såra eller vara elak, men så länge en är öppen med sina avsikter om att inte vilja ha ett förhållande borde det väl ligga mest ansvar på den andre att säga stopp om den blir sårad?
Är inte det där en ganska knepig situation? Håller helt med om att det @pepp gjorde var långt över gränsen (sorry @pepp jag känner inte dig men tycker du verkar vara en genomhärlig människa i övrigt). Men vem har ansvaret? Självklart har en ett ansvar att inte såra eller vara elak, men så länge en är öppen med sina avsikter om att inte vilja ha ett förhållande borde det väl ligga mest ansvar på den andre att säga stopp om den blir sårad?
Känns som mina och Ls olikheter och olika värderingar tar över.
Jag känner mig mest missförstådd och blir grinig när jag måste förklara vad jag menar och hur jag tänker om så mycket.
Jag vill ju ha den kontakten som jag har med bästis, en blick, ett ord och vi är där direkt. Blir det missförstod blir det skratt istället för sura miner.
Huh. Sådant är hemskt. Och också en av anledningarna till att en man som jag tidigare såg som vansinnigt attraktiv på senaste tiden blivit raka motsatsen. Han förstår mig verkligen inte. Det i kombination med att jag börjat hänga mycket med två kollegor som är just sådana att de förstår mig (och tycker om mig för att jag är jag, med allt "trassligt" som det innebär) gör att jag verkligen inte har tålamod för missförstånd. Jag umgås med kollegorna och märker hur jag kan vara mig själv fullt ut och bli omtyckt för det, hur all kommunikation flyter på och hur lätt vi skrattar åt allt. Sedan träffar jag den "attraktiva" mannen och känner hur jag bara får förklara allt hundra gånger om eller helt undvika vissa samtalsämnen eftersom jag inte orkar försöka få honom att förstå mig. Pga det har vi ingen kontakt alls nu. Vi träffades för någon vecka sedan och har därefter inte hörts alls. Lite trist, men samtidigt skönt att känna sig helt klar med honom. Som det är nu så orkar jag inte med några män öht förutom kollegorna.Känns som mina och Ls olikheter och olika värderingar tar över.
Jag känner mig mest missförstådd och blir grinig när jag måste förklara vad jag menar och hur jag tänker om så mycket.
Jag vill ju ha den kontakten som jag har med bästis, en blick, ett ord och vi är där direkt. Blir det missförstod blir det skratt istället för sura miner.
Huh. Sådant är hemskt. Och också en av anledningarna till att en man som jag tidigare såg som vansinnigt attraktiv på senaste tiden blivit raka motsatsen. Han förstår mig verkligen inte. Det i kombination med att jag börjat hänga mycket med två kollegor som är just sådana att de förstår mig (och tycker om mig för att jag är jag, med allt "trassligt" som det innebär) gör att jag verkligen inte har tålamod för missförstånd. Jag umgås med kollegorna och märker hur jag kan vara mig själv fullt ut och bli omtyckt för det, hur all kommunikation flyter på och hur lätt vi skrattar åt allt. Sedan träffar jag den "attraktiva" mannen och känner hur jag bara får förklara allt hundra gånger om eller helt undvika vissa samtalsämnen eftersom jag inte orkar försöka få honom att förstå mig. Pga det har vi ingen kontakt alls nu. Vi träffades för någon vecka sedan och har därefter inte hörts alls. Lite trist, men samtidigt skönt att känna sig helt klar med honom. Som det är nu så orkar jag inte med några män öht förutom kollegorna.