Jag är ju inte speciellt aktiv på Tinder... Det är ungefär ett år sedan min sista Tinderdejt! Men har fått lite intresse för dejtande igen. Jag är ju sjukligt skeptisk till att dejta främlingar så jag är väldigt selektiv i mitt swipande. Så det är verkligen inte ofta jag får matcher som jag lyckas få kontakt med. Eller som kontaktar mig. Eller matcher över huvudtaget. Men nu har jag två nya! En som skriver och en som nyss dykt upp och varken han eller jag har skrivit än efter matchning. Han var en kaaaanske, så jag ska tänka lite innan jag skriver. Men kul med den andre, han ser jättetrevlig ut och hade en trevlig presentation.
Jag var också ute på staaan häromveckan/eller på lokal eller vad man säger nuförtiden när man är ute och ölar, och fick flera spontana komplimanger. Sommarklänning och riktiga blommor i håret var receptet för det. Typ! -Men oj! Så söt du är! Så fint med blommor!
Tyvärr var väl inte de riktigt lika söta så jag kände inte för att spinna vidare. Men det var trevligt ändå.
Jag var också ute på staaan häromveckan/eller på lokal eller vad man säger nuförtiden när man är ute och ölar, och fick flera spontana komplimanger. Sommarklänning och riktiga blommor i håret var receptet för det. Typ! -Men oj! Så söt du är! Så fint med blommor!
Tyvärr var väl inte de riktigt lika söta så jag kände inte för att spinna vidare. Men det var trevligt ändå.