Livet, ett jävla krångel.
Jag är dock rätt övertygad om att kollegan känner ungefär samma sak som jag. Jag är en bra tjej, bara fel för honom.
Skönt det i alla fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livet, ett jävla krångel.
Jag är dock rätt övertygad om att kollegan känner ungefär samma sak som jag. Jag är en bra tjej, bara fel för honom.
Min bästis skrev just att en kille jag träffade i vintras är i stan (min tinderbevakare, haha)han har skrivit lite sporadiskt till mig på instagram..
Så jag tog tillfället i akt och skrev till honom nu när jag vet att han är härhade varit kul att träffa honom igen.
Känner mig lite less på E för tillfället, det är alldeles för mycket snuttigull![]()
Jahapp, han åker till Österrike imorgon. Suck!
Jag är i en bubbla bestående av rosa moln, rara lappar på badrumsspegeln och metaforiskt spunnet socker och tänkte förbli där så länge det skimrar![]()
Åh så bra du skriver!
Och bra tänkt om barnet. Det är så konstigt atr välja bort folk för att de har barn, tycker jag.
Haha, alltså jag pratade precis med MM:s kollega som ville kompensera med något för att dom stängt av min tjänst. Gick sådär för honom
- Du får Viasat Premium och där ingår x och y och massor av sport hela sommaren.
- Sporten gör detsamma, men tack för det andra!
- Jaså?! Du får passa på att bjuda hem någon som gillar sport helt enkelt, som mig exempelvis!
- ...
- ... nä, kanske inte..
- Haha, jag förstår. Men jag får väl passa på att bjussa nu när jag har sportkanaler.
- Ja, bjud hem alla grabbar du känner.
- ...
- ...
Det är alltså HELT uteslutet att kvinnor gillar sport...?
Han hade lite otur med tänkandet där måste jag säga![]()
Jaaa! Allt dejtande är kulFår man vara med här om man lever lite annorlunda och mest går på dejter hela tiden för att de är så jävla roligt och det finns så mycket fantastiska människor?
Har stadig pojkvän men dejtar andra och är öppen för flera relationer
Får man vara med här om man lever lite annorlunda och mest går på dejter hela tiden för att de är så jävla roligt och det finns så mycket fantastiska människor?
Har stadig pojkvän men dejtar andra och är öppen för flera relationer
Snälla filma om du gör det. Sen är ja litr avis. Vil också åka till Tokyo.Undrar om jag skulle bli inlåst om jag dansar "små grodorna" i någon park i Tokyo. Undrar om jag borde öppna Tinder när jag är där![]()