Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej fy tusan! Nu är det lite bättre då febern lagt sig åtminstone, men i lördags trodde jag att kroppen skulle lägga av helt. Jag hade sååå ont överallt. Musklerna, lederna, magen, bröstkorgen, halsen och huvudet :arghh: Jag kunde inte ens sitta upp. Min sjuksyrrekompis försåg mig med värktabletter prick var fjärde timme och då kunde jag upp och gå en liten stund, sen segnade jag ihop till liggande igen så fort de slutade verka.

Sorry för OT! Läkartid kl. 13.45 idag.

Hoppas du kryar på dig snabbt :heart Skönt med kompis som tar hand om en :love:

Sååå... jag lyckades ragga upp en enhörning i lördags - eller vad kallar man en person som är för bra för att vara sann?

Han dök upp på festen (min kompis' 40-års dag) oanmäld, så jag visste inte vem han var. Snygg, charmig, intelligent, sportig, upptagen av miljö/energi och hade ett bra betalt jobb inom detta, ett fantastiskt fint hus med bubbelpool och vy över insjön bredvid festlokalen, och till råga på allt 65 ha tomt/gård.... Kändes definitivt som en person jag skulle vilja lära känna bättre. :love: Han responderade även mkt positivt på mitt flirtande, kände mig nästan som en tonåring igen då min kompis kom och tyckte vi kunde vara lite mer anständiga på dansgolvet... :angel:

Men givetvis(!) visade han sig vara gift... Fan. :meh: Varför kan inte gifta män ha en skylt på sig med "upptagen" eller nåt (och hålla fingrarna undan andra kvinnor)....?! Skäms lite grann i dag. :cautious: Back to Tinder.

Sååå... jag lyckades ragga upp en enhörning i lördags - eller vad kallar man en person som är för bra för att vara sann?

Han dök upp på festen (min kompis' 40-års dag) oanmäld, så jag visste inte vem han var. Snygg, charmig, intelligent, sportig, upptagen av miljö/energi och hade ett bra betalt jobb inom detta, ett fantastiskt fint hus med bubbelpool och vy över insjön bredvid festlokalen, och till råga på allt 65 ha tomt/gård.... Kändes definitivt som en person jag skulle vilja lära känna bättre. :love: Han responderade även mkt positivt på mitt flirtande, kände mig nästan som en tonåring igen då min kompis kom och tyckte vi kunde vara lite mer anständiga på dansgolvet... :angel:

Men givetvis(!) visade han sig vara gift... Fan. :meh: Varför kan inte gifta män ha en skylt på sig med "upptagen" eller nåt (och hålla fingrarna undan andra kvinnor)....?! Skäms lite grann i dag. :cautious: Back to Tinder.
Murphy’s lag typ, så typiskt. Hoppas du hittar någon som är rätt för sig. :heart

Nu börjar jag bli nervös.. Imorgon åker jag 17 mil norrut för att träffa tjejen jag pratat länge med nu, kallar henne R. Vi pratar varje dag och hon verkar vara helt perfekt för mig. Senast jag träffade henne kändes det bra, men vet inte hur det kommer kännas nu två år senare.
Problemet är väl att jag lyckats bygga upp förväntningar i huvudet om hur det kommer att bli där uppe och om hur bra vi kommer passa ihop. Önskar jag hade kunnat åka upp tidigare så jag inte fick all denna tid till att dagdrömma. Brukar aldrig dagdrömma och tjejer på detta sätt. :o
Jag är både nervös och förväntansfull, längtar i alla fall tills jag äntligen får träffa R.

Nu måste jag bara komma fram till vilka kläder jag ska ha på mig och ta med mig upp. Känns viktigt att det blir rätt.. :D

Att de bra är upptagna borde väl isf stämma lika mycket för båda könen så som singel är jag alltså skräp :D Det motsäger jag väl inte iofs, stolt skräp.

Läste på ett annat forum att det tydligen är önskvärt att kvinnan tjänar mer pengar än mannen, är smal, ung och rolig så japp, jag är definitivt skräp utifrån det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 025
· Visningar
105 810
Svar
2 001
· Visningar
99 021
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
389
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10