Tror nog @Tranan att du kan släppa tanken på att tjejen gjorde det medvetet.Jag tror inte att du riktigt riktar skrevet mot någon då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror nog @Tranan att du kan släppa tanken på att tjejen gjorde det medvetet.Jag tror inte att du riktigt riktar skrevet mot någon då.
Håller med, många gånger överanalyserar vi saker, som inte ens vad menade så som vi trodde.Tror nog @Tranan att du kan släppa tanken på att tjejen gjorde det medvetet.
Håller med jag med.Håller med, många gånger överanalyserar vi saker, som inte ens vad menade så som vi trodde.
Får jag vara lite nyfiken och fråga hur gammal du är själv?![]()
Aha, då är jag med. Anledningen till nyfikenheten är att jag är 31 själv och TK över 40. Jag tror jag är åt andra hållet att jag gillar mer mogna män. Råkade ut för en idiot som var ett år äldre men betedde sig som en barnunge.Absolut.Jag är 37, blir 38 i december.
Har även varit gift i 8 år med en som var (är) 6 år äldre... men det saknades fysisk attraktion i äktenskapet. Och jag känner att jag generellt föredrar män som är skapligt vältränade och ser bra ut samt "unga till sinns" (umgås annars mkt med kompisar som är yngre än mig), vilket till synes är lättare att hitta bland de under 40.![]()
Så är det, bäst att vara rak och ärlig så långt det går.Håller med jag med.
Vilket med är att om det skulle vara nån som menar nåt med nåt sådant, så får de väl tala om vad de vill istället så blir det inte så mycket krångel och missuppfattningar. Jag tillhör de som är sämst i klassen på att begripa mig på antydningar så numer försöker jag att inte lossas om dem alls vilket gjort livet mycket lättare, då det oftast tycks vara den rätta tolkningen.
Tycker det ändå är en positiv insikt du fått, iom att du har testat gå utanför dina ordinarie ramar.Min dejt idag var trevlig men that’s it. Tror jag ska hålla mig til att dejta folk under 40.... kände absolut noll attraktion för honom.
...fast idioter som beter sig som barnungar finns nog i alla åldrar, tyvärr.Aha, då är jag med. Anledningen till nyfikenheten är att jag är 31 själv och TK över 40. Jag tror jag är åt andra hållet att jag gillar mer mogna män. Råkade ut för en idiot som var ett år äldre men betedde sig som en barnunge.
Klart det finns åt andra hållet också. Skrev bara om mina egna personliga erfarenheter....fast idioter som beter sig som barnungar finns nog i alla åldrar, tyvärr.
Menade bara att det inte är åldersrelateratKlart det finns åt andra hållet också. Skrev bara om mina egna personliga erfarenheter.
Därav att jag skrev det där med andra hållet, finns alltid undantaget som bekräftar regeln.Menade bara att det inte är åldersrelaterat
...fast det är inte ens nåt undantag, tycker jagDärav att jag skrev det där med andra hållet, finns alltid undantaget som bekräftar regeln.![]()
Nu var det förstås ej menat bokstavligen men... whatever....fast det är inte ens nåt undantag, tycker jag. Nå, vi lämnar det.
...fast det är inte ens nåt undantag, tycker jag. Nå, vi lämnar det.
Min egen erfarenhet är att framför allt män i min egen ålder är betydligt mognare och klipskare än de jag umgås med som är över 40. När man kommer in på dejting framför allt så verkar det gå rakt utför upp mot 50Fy tusan så patetiskt det kan te sig. Men då får man också ha med i beräkningen att min erfarenhet inte är 50 åriga män som raggar, utan 50 åriga män som raggar på 20-25 år yngre kvinna.
Ja, förmodligen håller de "vettiga" 50+arna sig till kvinnor på typ 40+ iaf.![]()
Inte typ skicka en blink-smiley i nästa mess![]()
Oj, detta bekräftar min teori om att kvinnor lägger mkt vikt i vad man skriver och hur man skriver. Jag använder ofta blink-smiley och aldrig tänkt att det skulle vara fel. Men du kanske inte pratar om Tinder nu som kräver att båda är intresserade från början ?
Oj, detta bekräftar min teori om att kvinnor lägger mkt vikt i vad man skriver och hur man skriver. Jag använder ofta blink-smiley och aldrig tänkt att det skulle vara fel. Men du kanske inte pratar om Tinder nu som kräver att båda är intresserade från början ?
Killen jag var på dejt med igår kändes mest "gubbig".![]()