pepp
Trådstartare
Hade en tuff dag på jobbet idag, men två timmar med dejten var ett mycket bra avslut på dagen. Trevlig och spännande person, vi bestämde att vi skulle ses igen.
Kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade en tuff dag på jobbet idag, men två timmar med dejten var ett mycket bra avslut på dagen. Trevlig och spännande person, vi bestämde att vi skulle ses igen.
Vad roligtHade en tuff dag på jobbet idag, men två timmar med dejten var ett mycket bra avslut på dagen. Trevlig och spännande person, vi bestämde att vi skulle ses igen.
Håller med, och jag också kan tycka att det är väl omgivningen bättre lämpad att avgöra än en själv. Såg en som beskrev sig själv som charmig, lite samma sak där.Alltså det är så intetsägande att i en profil beskriva sig som snäll. Det är alldeles för brett för att ens säga något. På vilket vis är du snäll? Jämfört med vad? Är jag elak för att jag inte säger att jag är snäll? Gärna i kombination med ett par till breda och vanligt använda personlighetsdrag som rolig eller lugn. Ok tack, nu vet jag precis vem du är.
För mig är snäll detsamma som menlös i ett förhållande. Jag är inte ute efter någon var största egenskap är att vara snäll. Det innebär att den personen behöver en projektledare för att ta sig för någonting. Min mosters exman kallade alla för snäll, men egentligen var han ju helt elak eftersom han inte tog ansvar för någonting utan bara gick omkring helt menlös i livet.Alltså det är så intetsägande att i en profil beskriva sig som snäll. Det är alldeles för brett för att ens säga något. På vilket vis är du snäll? Jämfört med vad? Är jag elak för att jag inte säger att jag är snäll? Gärna i kombination med ett par till breda och vanligt använda personlighetsdrag som rolig eller lugn. Ok tack, nu vet jag precis vem du är.
Jag tänker att det i grunden varken är konstigt eller problematiskt att någon beskriver sig själv som snäll. Det är nog en rimlig självskattning från väldigt många, och även rättvisande i många fall - min uppfattning är att de flesta människor är snälla.Alltså det är så intetsägande att i en profil beskriva sig som snäll. Det är alldeles för brett för att ens säga något. På vilket vis är du snäll? Jämfört med vad? Är jag elak för att jag inte säger att jag är snäll? Gärna i kombination med ett par till breda och vanligt använda personlighetsdrag som rolig eller lugn. Ok tack, nu vet jag precis vem du är.
Har matchat med en person som skriver ofta, och mycket. Verkar trevlig, bor hyfsat nära. Känns det intressant? Nej
Ja, jo… kanske skulle detMen nära = värt en dejt
Ja, kör på! Känns det fortfarande inte intressant efter det så är det ju bara att säga tack och hejJa, jo… kanske skulle det
Nära är förstås relativt, dvs drygt en timmeMen nära = värt en dejt