Jag tror allt var fel! DÄ var han ÀndÄ perfekt pÄ pappret. Lika gamla, samma intressen osv. Men det var verkligen som tvÄ motpoler.Men flöt samtalet inte pÄ eller vad var det som inte klickade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror allt var fel! DÄ var han ÀndÄ perfekt pÄ pappret. Lika gamla, samma intressen osv. Men det var verkligen som tvÄ motpoler.Men flöt samtalet inte pÄ eller vad var det som inte klickade?
Men flöt samtalet inte pÄ eller vad var det som inte klickade?
Verkligen! Jag behöver typ speeddejta kÀnner jag. Gör man det nu för tiden?Ibland rÀcker det bara att se en mÀnniska för att kÀnna hell no!
Oavsett hur bra kontakten varit i text. Det Àr nackdelen med Tinder, att det blir sÄ platt.
Verkligen! Jag behöver typ speeddejta kÀnner jag. Gör man det nu för tiden?
Oh vart med om det. SÄg bra ut, kÀnde mig attraherad. Karln började prata Äh jag bara NEJ!Ibland rÀcker det bara att se en mÀnniska för att kÀnna hell no!
Oavsett hur bra kontakten varit i text. Det Àr nackdelen med Tinder, att det blir sÄ platt.
Fast vissa saker sĂ€ger man fast man menar nĂ„got annat. Tex âkommer du upp pĂ„ en kopp te?â efter en utekvĂ€ll. Det Ă€r nog fĂ„ av de dĂ€r temuggarna som druckits upp.Ja precis, man ber om massage och sen blir förvĂ„nad/besviken över att personen kommer över och masserar och sen Ă„ker hem. Som avtalat.
Socialt handikappad?! Nu tar du vĂ€l iâŠFast vissa saker sĂ€ger man fast man menar nĂ„got annat. Tex âkommer du upp pĂ„ en kopp te?â efter en utekvĂ€ll. Det Ă€r nog fĂ„ av de dĂ€r temuggarna som druckits upp.
Man fÄr ju nÀstan vara lite socialt handikappad för att bara förvÀnta sig vad som Àr sagt. Mycket i livet Àr ju underförstÄtt. Bjuder jag in nÄgon pÄ middag sÄ Àr det klart att personen förvÀntar sig mat, men den förvÀntar ju sig ocksÄ fortsatt umgÀnge, inte att gÄ hem sÄ fort man Àtit klart, utan att kvÀllen fortsÀtter med ett par glas vin, gött snack, etc.
Fast vissa saker sĂ€ger man fast man menar nĂ„got annat. Tex âkommer du upp pĂ„ en kopp te?â efter en utekvĂ€ll. Det Ă€r nog fĂ„ av de dĂ€r temuggarna som druckits upp.
Man fÄr ju nÀstan vara lite socialt handikappad för att bara förvÀnta sig vad som Àr sagt. Mycket i livet Àr ju underförstÄtt. Bjuder jag in nÄgon pÄ middag sÄ Àr det klart att personen förvÀntar sig mat, men den förvÀntar ju sig ocksÄ fortsatt umgÀnge, inte att gÄ hem sÄ fort man Àtit klart, utan att kvÀllen fortsÀtter med ett par glas vin, gött snack, etc.
Fast vissa saker sĂ€ger man fast man menar nĂ„got annat. Tex âkommer du upp pĂ„ en kopp te?â efter en utekvĂ€ll. Det Ă€r nog fĂ„ av de dĂ€r temuggarna som druckits upp.
DÄ Àr jag socialt handikappad
Jag avskyr den typen av dolda budskap som man bara förvÀntas förstÄ.
Jag med. SÀrbon hade nÀr vi pÄbörjade vÄr relation en massa förestÀllningar om att han alltid var tvungen att tolka vad jag sa för att kvinnor alltid har massa underliggande antydningar osv. Det var hans erfarenhet, att det alltid var nÄgot annat som menades och att det blev sura miner om han inte fattade det. Jag blir galen pÄ sÄnt. Jag menar det jag sÀger. Punkt.Me too... jag pallar inte sÄdant.
Jag var visst lite sugen pÄ att prata/trÀffa folk ÀndÄ sÄ jag skaffade Tinder för nÄgra veckor sen. Det Àr ju verkligen blandade upplevelser av det⊠NÄgra frÄgar om ligg som första frÄga, mÄnga svarar inte alls nÀr jag skriver, en del konversationer rinner ut i sanden och den personen jag i text klickat skitbra med har nu försvunnit..
Hur som helst har jag iaf min första dejt idag JÀttenervös! Ska ses i en stad typ 10 mil bort (min kompis har ocksÄ en dejt i samma stad sÄ vi har synkat oss). Det kÀnns som att det kan gÄ hur som helst
behöver du aktivt pausa den? Kan du inte bara slÄ av notiser och lÄta bli att gÄ in pÄ ditt konto?En frÄga till er experter - jag har kommit fram till att jag vill pausa Tinder, har knappt öppnat appen pÄ flera veckor, och har inte behov av att trÀffa nya personer nu. Utan det rÀcker mera Àn vÀl med DB som jag för tiden trÀffar 1-2 ggr i veckan, samt 30-Äringen som vill att jag ska flytta till Gbg. (à ker dit pÄ besök om drygt 3 veckor)
Men - vill inte riskera förlora mina matcher (av nostalgiska anledningar, jag Àr en notorisk samlare och spar pÄ alla typer av "minnen"). Hur gör man i praktiken? VÄgar inte testa i fall jag skulle rÄka radera profilen eller nÄgot.
behöver du aktivt pausa den? Kan du inte bara slÄ av notiser och lÄta bli att gÄ in pÄ ditt konto?
du kommer inte upp efter en veckas inaktivitet, vad jag vet.Nja, det vore skönt om jag inte kom upp nÀr folk swajpade, men det kanske gÄr att stÀlla in det med, via den dÀr "visa mig inte" funktionen... Tinder skickar ju dessutom en massa tjat nÀr man Àr inaktiv, försvinner det om man tar bort notiser?
Hade för mig att det fanns en "paus-funktion" men jag kanske misuppfattat?
Inaktivera profilen. Det enda som förÀndras Àr att du inte syns för andra och de syns inte för dig. Redan gjorda matchningar finns kvar.En frÄga till er experter - jag har kommit fram till att jag vill pausa Tinder, har knappt öppnat appen pÄ flera veckor, och har inte behov av att trÀffa nya personer nu. Utan det rÀcker mera Àn vÀl med DB som jag för tiden trÀffar 1-2 ggr i veckan, samt 30-Äringen som vill att jag ska flytta till Gbg. (à ker dit pÄ besök om drygt 3 veckor)
Men - vill inte riskera förlora mina matcher (av nostalgiska anledningar, jag Àr en notorisk samlare och spar pÄ alla typer av "minnen"). Hur gör man i praktiken? VÄgar inte testa i fall jag skulle rÄka radera profilen eller nÄgot.
Inaktivera profilen. Det enda som förÀndras Àr att du inte syns för andra och de syns inte för dig. Redan gjorda matchningar finns kvar.