the_connemara
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sommarställe vid nyår och bada?! Inte i Sverige antar jag?Jag håller ju på med en scrapbook till S i julklapp men nu snubblade jag över något perfekt så det blir en liten köpejulklapp också. Astrid Lindgren ger tema svenskt och jag gillar citatet, det känns helt härligt positivt och liksom självsäkert (trots att jag inte gillar Karlsson på taket )
Visa bifogad fil 40730
Förövrigt så han vi prata i telefon ca 2 timmar i morse. Vi har inte hunnit prata så mycket på sista tiden så jag hade nästan glömt bort hur himla fantastiskt det är. Jag har också bokat tågbiljetter för nyår, då ska vi åka ut till min familjs sommarställe mitt ute i skogen och bada ha det mysigt
Bada bastu? Vedeldad tunna? Annars hoppas jag de är låååångt söderut. BrrSommarställe vid nyår och bada?! Inte i Sverige antar jag?
9 eller 21?Har tydligen en dejt kl 9.
Sommarställe vid nyår och bada?! Inte i Sverige antar jag?
Min hurtiga familj badar alltid i havet på juldagen efter bastu. Jag avstår.Sommarställe vid nyår och bada?! Inte i Sverige antar jag?
21:30 tydligen.9 eller 21?
Haha, jag tänkte precis tvärtom med ragget. "Jaja, lite ung, men man kan ju ligga i alla fall!"21:30 tydligen.
en engelsk tjej! lite i yngsta laget (30) men man kan prata i alla fall.
Oj jag är så tafatt vid dejter så jag är nöjd om det blir en kram första gågen.Haha, jag tänkte precis tvärtom med ragget. "Jaja, lite ung, men man kan ju ligga i alla fall!"
Haha, jag tänkte precis tvärtom med ragget. "Jaja, lite ung, men man kan ju ligga i alla fall!"
Haha du å jag Bison!Så tänker jag med
Men jag är ju rätt barnslig och töntig för min ålder så jag trivs rätt bra med yngre killar har jag märkt