Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget svar från honom än, ser inte heller ut som att han varit online :nailbiting:

Men jag har varit på en uteritt i solskenet för första gången med min unghäst, det gick jättebra så jag är lycklig :love:

IMG_20191130_143237.webp

Har inte hört ett knyst från DB på över 24 timmar, så nu senast skrev jag och frågade om allt var okej med honom, och/eller om jag skulle anse mig själv ghostad....

Han har aldrig varit såhär sen med att svara innan, så något känns helt klart fel.

Ska ut och äta och dansa med bästis ikväll, och försöka glömma alla dumma killar...

Jag håller ju på med en scrapbook till S i julklapp men nu snubblade jag över något perfekt så det blir en liten köpejulklapp också. Astrid Lindgren ger tema svenskt och jag gillar citatet, det känns helt härligt positivt och liksom självsäkert (trots att jag inte gillar Karlsson på taket :p)

fcc4400d-5537-4e2c-b0f4-c46e52b3f438.webp

Förövrigt så han vi prata i telefon ca 2 timmar i morse. Vi har inte hunnit prata så mycket på sista tiden så jag hade nästan glömt bort hur himla fantastiskt det är. Jag har också bokat tågbiljetter för nyår, då ska vi åka ut till min familjs sommarställe mitt ute i skogen och bada ha det mysigt :love:

Jag håller ju på med en scrapbook till S i julklapp men nu snubblade jag över något perfekt så det blir en liten köpejulklapp också. Astrid Lindgren ger tema svenskt och jag gillar citatet, det känns helt härligt positivt och liksom självsäkert (trots att jag inte gillar Karlsson på taket :p)

Visa bifogad fil 40730

Förövrigt så han vi prata i telefon ca 2 timmar i morse. Vi har inte hunnit prata så mycket på sista tiden så jag hade nästan glömt bort hur himla fantastiskt det är. Jag har också bokat tågbiljetter för nyår, då ska vi åka ut till min familjs sommarställe mitt ute i skogen och bada ha det mysigt :love:
Sommarställe vid nyår och bada?! Inte i Sverige antar jag? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 744
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX