Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Social oförmåga är inte heller speciellt attraktivt, generellt.Jag tror det är ett väldigt dåligt genomtänkt sätt att inte försöka säga fel saker alternativt att man inte är van vid att dela med sig av sig själv. Är nog oftare mer ovana och dålig förmåga att dela med sig än någon tanke på spel.
Jag tror inte att det är spel. Bara en dödstråkig brist på kommunikationsförmåga, och tro på att det han skrev där räcker. Snark!Eller hur!! Blä! Känns som ett j*kla spel; hur intresserad är hon, kommer hon skriva "som vad?"![]()
Nej det är inte direkt en attraktiv person som framställs jag tror bara inte det är något spel oftast med folk som uttrycker sig sådär utan mer oförmåga att konversera/dela ned sig av sig själv och möjligtvis visst ointresse.Social oförmåga är inte heller speciellt attraktivt, generellt.
Jag orkar aldrig hålla på och tänka vem som borde skriva härnäst utan jag skriver om jag vill och inte annars. Vad andra borde göra osv blir för mig bara ett onödigt steg utan jag förhåller mig till vad som känns bra för mig och så får det vara bra så.Ja, nog får han skriva nåt mer om vi ska prata vidare. Konversationen innan det där svaret var ändå rätt okej...
Jag orkar aldrig hålla på och tänka vem som borde skriva härnäst utan jag skriver om jag vill och inte annars. Vad andra borde göra osv blir för mig bara ett onödigt steg utan jag förhåller mig till vad som känns bra för mig och så får det vara bra så.
En vanlig situation på dejtingsidorna:
Jag skriver något längre, kanske berättar mer ingående om mitt jobb/min häst /whatsoever.
Urtrist kille svarar:
"OK"
Jag skriver inte tillbaka, vill han prata med mig får han fan anstränga sig.
Urtrist kille skriver efter en stund igen (efter att ha insett att jag inte kommer svara):
"Hehe"
Jag diskuterade det med en kompis och hon sa en rätt klockren grej.
"-Hade de inte varit så socialt inkompetenta hade de fattat att de är socialt inkompetenta!"![]()
Hahaha! Vafan
Top 10 i Norrbotten ändå! Inte illa!
Top 10 i Norrbotten ändå! Inte illa!
Tja, en bild lär säga mer än tusen ord och du kanske har flest bilder
Jag hade strypt människan redan efter första meddelandet![]()