Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har svårt att se att det ska finnas några nackdelar med det. Att själv styra i sitt eget liv är ovärderligt.

Jomen precis. Tidigare har det inte känts jobbigt, jag visste ju att vi högst troligtvis inte skulle höras medan han var bortrest. Och jag har ju mitt eget liv. Men, vi har inte hörts på nästan tre veckor så jag kan ju inte bli anklagad för att vara "för på" iaf. 😂
Och samtidigt känns ett "såhär känner jag, hur känner du?"-meddelande inte som helt out of the blue då heller, klart man undrar efter den tiden utan kontakt...

Tror jag skickar nu om jag vågar... 😶😮😑😑.

Jaha...

Han skriver att han inte har några känslor för mig, men gärna fortsätter ses...

Jag känner ju liksom att får man ens känslor så fort? Det enda jag vet, som jag också skrev, är att jag gärna lär känna honom mer. Sen ser man väl om där blir känslor eller vad det blir av det hela...?
Men, ska fråga om känslor brukar komma fort eller inte alls för honom.

Jaha...

Han skriver att han inte har några känslor för mig, men gärna fortsätter ses...

Jag känner ju liksom att får man ens känslor så fort? Det enda jag vet, som jag också skrev, är att jag gärna lär känna honom mer. Sen ser man väl om där blir känslor eller vad det blir av det hela...?
Men, ska fråga om känslor brukar komma fort eller inte alls för honom.

Hur länge hade ni setts?
Det är ju väldigt olika det där tror jag. Själv fick jag ju känslor för N, men inte han för mig..

Hur länge hade ni setts?
Det är ju väldigt olika det där tror jag. Själv fick jag ju känslor för N, men inte han för mig..

Vi sågs första gången 20e juli (minns det för jag gick på semester den dagen). Sen har vi bara setts hmm, tror det är 4 ggr till med knappt någon kontakt alls däremellan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 628
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 850
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka