Blä. Jag börjar misströsta. Kanske ska jag skicka o höra efter redan idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill så varför inte?Blä. Jag börjar misströsta. Kanske ska jag skicka o höra efter redan idag?
Om du vill så varför inte?
Jag har svårt att se att det ska finnas några nackdelar med det. Att själv styra i sitt eget liv är ovärderligt.För att jag kanske får ett "nej" och blir ledsen . Men, det är väl nu eller senare isf.
Jag har svårt att se att det ska finnas några nackdelar med det. Att själv styra i sitt eget liv är ovärderligt.
@strawberrysylt Jag sitter just nu och laddar för att skicka mitt meddelande. Får se hur det går! Men vågar jag så vågar du!
MEH! Kom igen nuHahaha nu har han svarat, men jag vågar inte läsa det .
MEH! Kom igen nu
Jaha...
Han skriver att han inte har några känslor för mig, men gärna fortsätter ses...
Jag känner ju liksom att får man ens känslor så fort? Det enda jag vet, som jag också skrev, är att jag gärna lär känna honom mer. Sen ser man väl om där blir känslor eller vad det blir av det hela...?
Men, ska fråga om känslor brukar komma fort eller inte alls för honom.
Hur länge hade ni setts?
Det är ju väldigt olika det där tror jag. Själv fick jag ju känslor för N, men inte han för mig..
Herregud. Point of no return. Nu sände jag mitt. Vill helst trycka på flygplansläge och gå och sova nu.