Jag vågar inte skriva om allt som hänt här. Jag har ballat ur litegrann men än så länge har jag styr.
I alla fall :
Löparkillen messade jag och sa att det inte kändes tio top och att vi inte skulle ses mer. Han tog det bra.
Lunchpromenadkillen och jag messar lite och försöker hitta en tid att ses men det lutar åt att vi ses hos mig när mitt ex flyttat ut om några veckor. Han skrev att han såg fram emot att träffa mig igen.
C - där känner jag mig ledsen. Var hos honom för snart två veckor sedan och det var fantastiskt. Det verkade verkligen som att han tyckte det också. Vi pratade rätt mycket, och det var väldigt mysig stämning. Efter fyra timmar var han fortfarande hård och ville inte att jag skulle gå...
Messade honom efter några dagar och frågade om vi kunde ses som imorgon. Han skrev att han skulle hem till kompis över helgen och förmodligen inte kunde. Messade igen efter några dagar och frågade när /om han ville ses. Inget svar sen dess. Jag fattar ingenting men kommer såklart inte höra av mig igen.