Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ääe fy! Hade blivit så jävla räddNågra minuter senare släcktes hela elljusspåretDet blev kolsvart och jag famlade fram mobilen. Ringde upp, han svarade, jag hann påbörja en mening och sedan dog min telefon.
Kanske när personer som inte dejtar diskuterar saken? <-- OBS! Ett försök till pik, och skämt.Förstår! Frågan är ju då vad som räknas till OT och inte? Att personer som dejtar diskuterar huruvida de tänker sig sambo eller särbo i framtiden, i en dejtingtråd?
Det här är en kille som jag knappt skrivit med, som när jag skrev att vi inte känner varandra så bra skickade ett meddelande med ”hur ska vi lösa det då? Här är mitt nummer i alla fall( okänt såklart) bejb”.@Masqueradee Det där tycker jag är intressant! Kommer du att säga ifrån att du inte vill bli kallad för det? När isf? Eller låta det passera? Jag frågar eftersom pulkakillen gärna svänger sig med olika smeknamn, varav en del känns gulliga, medan ett (flickan) jag inte vill bli kallad då mitt ex sa det och jag inte vill bli kallad flicka, jag är vuxen... har dock inte sagt något om det...
//r
Du skrev att bryr man sig inte mer så ska man vara singel. Jag förklarar att det handlar inte om att inte bry sig. Dvs att om det var min sambo som hade dött i busken, så hade hen inte gjort det för att jag inte brydde mig tillräckligt.Ehhh?. Sa jag det?
Men skit i det då.
Inget som stör mig men som sagt ingen jag vill vara tillsammans med heller. Goodbye.
Jag blir lite nyfiken. Jag var särbo de första tio åren med min nuvarande, sen fick vi för oss att bo ihop. Fast vi bodde inom gångavstånd från början.@strawberrysylt
Jag vänder mig mot strömmen och vill inte vara särbo, åtminstone inte på längre sikt. Helt enkelt eftersom jag värdesätter det där vardagslivet tillsammans, att laga mat och äta tillsammans, att somna, sova och vakna tillsammans, att bolla någonting - vad som helst - och få svar, att pilla med hus eller trädgård tillsammans. Eller att pyssla med helt olika saker på varsitt håll medan en puss bara är några sekunder bort.
I den bästa av världar har jag vardagen tillsammans med min partner medan helgerna kan tillbringas antingen tillsammans eller med egna aktiviteter. Som särboskapet, distansförhållandet, eller vad det kan kallas manifesterar sig för mig idag så är vardagarna genomgående isär medan helgerna i praktiken genomgående blir tillsammans. Då känns det känns som en större sak att t ex välja bort en tillsammanslördag för att göra något på egen hand, än det hade varit om vi även haft vardagarna tillsammans.
Funderat lite över musikern, om varför jag träffar hen egentligen. Jag trodde ett tag att det skulle kunna utvecklas till något annat, något som är lite djupare. Dock börjar jag förstå mer och mer att det nog inte kommer göra det, hen är trots sin fantastiska musikalitet inte någon vidare djup person.
Missförstå mig inte där, alla människor har ett djup, men endel är mer intresserad av det än andra. Musikern verkar inte vara intresserad av djupa samtal, så vill vida de inte handlar om musik. Jag är dock långt ifrån musikalisk, så har lite svårt att hänga med där.
Jag trodde att jag skulle bli nöjd av att ha det trevligt och roligt, men jag trivs nog bättre med människor som kan gå vidare ifrån sin skämtsamma sida till någon mer allvarligt. Var nog fördomsfull ett tag och tänkte "Hen jobbar med konst, hen måste ha ett djupare allvar i sig som vill komma ut", men var inte så enkelt.
Önskar att vi hade kunnat passa varandra lite bättre, jag gillar trots allt att umgås med musikern.
Tror vi båda inser att vi inte klickar helt dock, så känns okej att ses ändå. Jag behöver nog inte bara allvarligt djup, utan även ha lite kul ibland.
Blä på sådana. Fullt förståeligt om du inte har någon direkt lust att träffa honom...Träffade mitt kk ikväll. Var inte jättenöjd efteråt. Han skulle helt plötsligt börja tjata om något jag tidigare sagt att jag inte kan/vill göra.
Har inte lust att träffa honom på ett bra tag nu.
Nä usch... träffa inte folk som tjatar..Träffade mitt kk ikväll. Var inte jättenöjd efteråt. Han skulle helt plötsligt börja tjata om något jag tidigare sagt att jag inte kan/vill göra.
Har inte lust att träffa honom på ett bra tag nu.
Nä usch... träffa inte folk som tjatar..
Nä det var inget skuldbeläggande mot dig..Han hade inte gjort det hittills...
Då återstår ju frågan... Hur swipeade du, och blev det en match?Jag såg Sean Banan på Tinder
Eller nån som utgav sig för att vara honom.
Fattar precis vad du menar! Det där djupet tänker jag ofta på, särskilt tidigare med dejten, då jag kände att det saknades (kanske fortfarande gör..).Funderat lite över musikern, om varför jag träffar hen egentligen. Jag trodde ett tag att det skulle kunna utvecklas till något annat, något som är lite djupare. Dock börjar jag förstå mer och mer att det nog inte kommer göra det, hen är trots sin fantastiska musikalitet inte någon vidare djup person.
Missförstå mig inte där, alla människor har ett djup, men endel är mer intresserad av det än andra. Musikern verkar inte vara intresserad av djupa samtal, så vill vida de inte handlar om musik. Jag är dock långt ifrån musikalisk, så har lite svårt att hänga med där.
Jag trodde att jag skulle bli nöjd av att ha det trevligt och roligt, men jag trivs nog bättre med människor som kan gå vidare ifrån sin skämtsamma sida till någon mer allvarligt. Var nog fördomsfull ett tag och tänkte "Hen jobbar med konst, hen måste ha ett djupare allvar i sig som vill komma ut", men var inte så enkelt.
Önskar att vi hade kunnat passa varandra lite bättre, jag gillar trots allt att umgås med musikern.
Tror vi båda inser att vi inte klickar helt dock, så känns okej att ses ändå. Jag behöver nog inte bara allvarligt djup, utan även ha lite kul ibland.
Nej, inte pratat om det. Men jag är rätt säker på att hen känner detsamma. Men å andra sidan så kan det trots allt ändå dyka upp en djupare sida med tiden, jag är inte otålig.Jag är som dig och har samma grej med killen jag dejtar. För mig blir det tråkigt och ointressant i längden.
Så du tänker att ni fortsätter ses men inte seriöst? Har ni prata om det?