Degerfors?!

Fille

Trådstartare
Har precis flyttat till Degerfors, inte jättelångt från min hemort Örebro men ändå tillräckligt för att tex spontanfika eller spontanrida. Finns det några här på Buke som bor nära Degerfors och vill umgås lite?

Har precis flyttat till Degerfors, inte jättelångt från min hemort Örebro men ändå tillräckligt för att tex spontanfika eller spontanrida. Finns det några här på Buke som bor nära Degerfors och vill umgås lite?

Ingen som bor i kga, dfs, kristinehamns-området?

Jag bor utanför Karlstad så om stjärnorna ligger rätt och jag får ta med mig ungen (vårbruket börjar snart) så jag kan med hänga på

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: seahawk
·
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 300
Senast: Otherside
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV