Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis flyttat till Degerfors, inte jättelångt från min hemort Örebro men ändå tillräckligt för att tex spontanfika eller spontanrida. Finns det några här på Buke som bor nära Degerfors och vill umgås lite?
Sambon hade hemlämgtan och jag är snäll samt obunden till Örebro!Varför flyttar man till Degerfors?
Åh! Vill du ses över en kaffe nån dag? Även om det inte är skitlångt till örebro är det ändå för långt för spontanfika med mina "gamla" vänner!Jag bor i Karlskoga
Åh! Vill du ses över en kaffe nån dag? Även om det inte är skitlångt till örebro är det ändå för långt för spontanfika med mina "gamla" vänner!
Hur ofta är du där?Om ni planerar bra kan även jag vara med, särbon bor i Karlskoga.
Hur ofta är du där?
För min del är barn alltid välkomnaJag bor utanför Karlstad så om stjärnorna ligger rätt och jag får ta med mig ungen (vårbruket börjar snart) så jag kan med hänga på
Ganska säker på att jag kan den helgen ska kolla kalendern men känns inte som att nåt är inbokat dåNu är jag inte där överdrivet ofta men planerar att åka dit 15/4 och hem 17/4!
Hade varit roligt om vi kunde bli några stycken
För min del är barn alltid välkomna
Jag kan 15-17Samma för mig :-D
Jag kan 15-17
Vi kan säkert va hos mig i dfs om ni vill, eller på ett fik i kga! Jag är öppen för förslagMen om jag springer och gömmer mig någonstans så är det för att jag sett mitt ex och den vill jag inte träffa
Men om jag springer och gömmer mig någonstans så är det för att jag sett mitt ex och den vill jag inte träffa
Vi kan säkert va hos mig i dfs om ni vill, eller på ett fik i kga! Jag är öppen för förslag