Debutant i Stockholm i vår/höst?

Plathon

Trådstartare
Har letat på Ridsportförbundets tävlingstermin efter debutanter i vår och i höst, men hittar inte en enda tävling, kan det verkligen stämma? Någon liten tävling måste väl vara registrerad nu? Botkyrka brukar ju alltid ha, Ågesta likaså, har jag missat nåt? :confused:

Sv: Debutant i Stockholm i vår/höst?

har du kollat på stora tävlingsterminen på ridsport.se eller stockholmsdistriktets termin? jag tror att de skiljer sig en del nämligen

botkyrka och ågesta har inga tävlingar i år, vad jag förstår har Å t.o.m. lagt ner sin bana

vaxholm ska ha debutant i år, och jag antar att det blir tävlingar på ryttis åxå. kolla även stångberga och väsby de har iaf haft tävlingar de senaste typ två åren

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 352
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: igbest
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 015
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar