Hade också en ragata till lärare i lågstadiet. Hon deklarerade högt och tydligt iför hela klassen om hur onödigt det var att lära mig något då jag inte skulle kunna lära mig något ändå.Lite överdrivet att tvinga folk att använda dom när de kan korrekt men i övrigt hade du smarta lärare. Jag är född 77 och fick HÅRT inpräntat i skolan att man aldrig får skriva dom. Tänk så mycket sådant kan förstöra för så många. Med tanke på hur många som har problem med det här så undrar jag hur många som fick rejält med skit av sagda lärare för sin oförmåga. Hon var inte direkt trevlig och älskade att ställa till det för sina elever och visa sin makt på rätt otrevliga sätt. (Tex när hon skrev upp glosor på tavlan i engelska och sa att skriv inte än. Jag var klar med uppgiften vi höll på med så jag började skriva istället för att sitta sysslolös. Det sista hon gör är att lägga till ett ord högst upp för att kolla så vi följde instruktionerna. Glosböckerna skulle lämnas in för rättning och orden var tvungna att stå i rätt ordning)