De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Sv: De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Delvis kl

Vilka härliga foton alla lägger in, här slinker in ett par nya på min Milton =)

1-september-1_164611275.jpg

1-september-2_164611254.jpg

*kl*

inte helt dagsfärsk, men så ser min store pöjk ut. han blir 4 år den 16e. 20 kg och 107 cm. :)

Om jag vill visa bilder som jag lagt upp på fb direkt från mobilen så går jag in på bilden, sparar ner den till datorn och laddar upp på annan plats som går att länka från. Jag väljer ett dolt album på familjeliv men bilddagboken, pixbox eller liknande funkar ju också. :)

Hur lyckas du??? :) Vill också veta ju :D

*kl*

Alice första smakprov på majskrokar var lyckat!
phpr2cyt8.jpg

På vagnspromenad med en trött tjej på herrgårdsweekend :)
phpdu7owb.jpg

phpciw7oc.jpg

Ja dom är bra fina våra ungar :). Ja jag fick ditt svar, ska fota och mäta i morgon, ok?

Ninnurur: När du har uppe den bild du vill kopiera så klickar du på F5 då hoppar den till gamla versionen av bildvisning och då kan du högerklicka och kopiera som vanligt :D

Ah, snärtigt! :)

Testar med en bild av en av Alice presenter på namnkalaset - en blöjtårta!
205931_10150353642855712_582615711_9817530_7020094_n.jpg

Måste visa vad Daniel har pysslat med idag! Han fyllde 4 i lördags och är nu en ganska stor kille tycker både vi och han.
Så, idag skulle nya sadeln provas på pållen och naturligtvis skulle det ridas ordentligt då. Själv. För första gången ever.

Så här såg det ut:

Kolla_Min_Daniel_ar_en_riddare_Forsta_gangen_alldeles_sjalv_och_ponnyn_skotte_sig_lika_bra_som.jpg

29029_1315508785.jpg

Och så laddade ponnyskrutten på ett hinder med, till Daniels stora förtjusning!
30169_1315508961.jpg

Vad duktig han är!! :) Det ser ju jättenaturligt ut för honom, och ponnyn ser ganska nöjd ut den med ;)

De var supernöjda båda två, och Daniel vill visa filmen från tillfället för alla vi träffar för att få visa hur duktig han är :love::love:

Duktig kille. :) Min Emil är ju lika gammal och han rider osså själv nu, jag får inte hjälpa till övht. ;)

Det är lite häftigt när det blir stora barn av de små, min lyckas till och med kravla sig upp på hästen från marken, med rätt fot i rätt stigbygel och allt! Medan lilla ponnyskrutten tålmodigt står ut med hoppandet och klättrandet :love::love: Han är en pärla verkligen!

Vad fint, och vilken fantastiskt fin häst ni har där! Vad gulligt han berömmer henne, så där låter Daniel med, fast med tilltalet "gubben", braaaa gubben, nu går vi! Typ :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 930
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3