Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*KL*
Alde vill jobba med hästar när hon blir stor, lika som mamma.
Hon har dock tjuvstartat lite. Idag åkte vi hem till en av mina kompisar som har ett litet welsh mountainsto som ska ridas in. Det förberedande jobbet är gjort av hästens (vuxna) matte, men till själva ridandet behövs ju en liten ryttare.
Efter att jag hade kollat lite hur Smulan reagerade på olika saker fick Alde ta över och bekanta sig lite:
Troligtvis blir det mer än insittning. Stoet ska betäckas om i sommar (fick ett föl i fjol) så det är väl nu under sommarhalvåret som det blir ridning.
Hundavel & Ras Ja, men med skillnaden att de är rätt nöjda så, det är där jag hamnar i svårigheter när jag ska hitta en annan ras. Jag är en av de där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.