Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alla fina barn alltså, känns som att det var längesen jag lade ut på Milton.
Idag har vi varit ute på isen och gått, det var tydligen häftigt, med denna öppna yta att pringa på, dessutom låg där ett tunt lager snö, så det var inte halt alls = kanon för ett styck 1,5-åring =)
Ja, den passar nog ett tag =) På bilden ser den ju större ut än vad den är eftersom hon böjer sig fram. Underklänningen är helt perfekt, "förklädesklänningen" är lite stor, men det går ju att ordna till med en liten säkerhetsnål innan hon vuxit i den =) Strumpebyxorna är helt perfekt nu, så det kanske behövs göras en ny beställning på en storlek större så småningom
Calazirya: Tack =) Jag håller med, de är underbara!
Jo men visst Overallen är verkligen kanon, du vet vem du får vända dig till vid eventuella overall-försäljningar, hoppas jag?! Vi är verkligen nöjda med den och den passar perfekt, jag som var rädd att den skulle bli för liten, men icke!
Dags att premiärvisa prinsen! Den 13 februari kom han äntligen, vår skatt. Han har ett lite speciellt förhållande till detta forum, han hade inte funnits till om det inte var för Bukefalos. För drygt åtta år sedan träffades nämligen jag och hans pappa på Äldre ungdom och föll för varann!
Ekonomi & Juridik Vart i landet bor du? Kanske någon bukefalist känner till något tips. Jag vet iaf om några personer som tar sig an såna hästar och är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.