De där me uppklassning... igen!!!

Oliwen

Trådstartare
Hur ligger det till... Måste man rida ihop maxpoängen i varje klass för att bli uppklassad ur den klassen eller blir man det atomatiskt när man har fått ihop lika summa eller mer i någon annan klass?? :confused:

Sv: De där me uppklassning... igen!!!

ar inte helt insatt i hur det funkar, men det har inte med maxpoangen att gora...
det har med placeringar att gora och man borjar inte samla uppklassningspoang forrns man borjat rida regionalt las pa stallbacken.com under dressyr-tavlingsregler-uppklassning

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 526
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 683
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024