H

hippolina

suck... är verkligen inte bra med det här med datorer..
vi har skaffat DC++ nu efter att datorn varit i väg o rensats från virus.
men jag fattar ingenting... vi hade kazaa tidigare och det var mycket lättare. antar att det beror på att jag kunde programmet.
men jag förstår verkligen ingenting av DC++

hur laddar man ner låtar?? tyckte jag hittade en bra sida på internet som förklarade hur man gjorde, visserligen på engelska, men det går inte i alla fall..

någon som skulle vilja hjälp mig??

Annelie
 
Sv: Dc++

först måste du komma in på en hubb (ikonen med en dator) . sen när du gjort det trycker du på förstoringsglaset och söker låtar och sen Dowload. Hoppas att det gjorde dig nå klokare, är svårt att förklara såhär men lycka till!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 025
Senast: lundsbo
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 269
Senast: TinyWiny
·
Relationer Detta har jag funderat mycket på det senaste. Har själv en pojkvän sen 4år tillbaka, vi har våra duster emellanåt, men inte mer än så...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 472
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp