pastejja
Trådstartare
Sv: Daytona
Jag tyckte också att han var trist, osynlig och med tråkig mekanik.. tills jag såg honom på Flyingedagarna. Känns som han har vuxit i sig själv.. eller så var dte bara en bra dag. Jag ska kolla mer iallafall..
Jag förstår att du inte hänvisade till lokala klasser, men frågan var ju varför det inte fanns mer. Vad hände sedan?
/U
Jag tycker personligen att Daytona VDL är en trist hingst...men klasserna jag hänvisade till var inga LOKALA klasser.
SvRFs registrerar bara resultat från regionala klasser och uppåt. 2008 var Daytona VDL 5-år och alltså startade han precis på den nivå som man kan förvänta sig av en 5-åring (de får ju inte gå högre klasser, medelsvår är för 6-åringar).
Om han tävlats utomlands i år som 6-åring får du fråga Flyinge om,
om du nu är intresserad av hingsten på riktigt.
Jag tyckte också att han var trist, osynlig och med tråkig mekanik.. tills jag såg honom på Flyingedagarna. Känns som han har vuxit i sig själv.. eller så var dte bara en bra dag. Jag ska kolla mer iallafall..
Jag förstår att du inte hänvisade till lokala klasser, men frågan var ju varför det inte fanns mer. Vad hände sedan?
/U